Gå til innhold

Å slutte med Efexor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har brukt Efexor mot angst i trekvart år omtrent. Føler meg ganske bra nå, og det er deilig. Lurer på hvor lang tid man skal bruke på å slutte med de? Etter det jeg har skjønt skal man slutte over lang tid...? Skal selvfølgelig snakke med legen min om dette, men tenkte også jeg skulle høre med dere om hvilke erfaringer dere har.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Jeg sluttet med dem av meg selv og ble jævlig sjuk! Så snakk med legen om å lage en plan for nedtrapping.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jepp, snakk med legen din for å lage en plan som passer til akkurat deg :)

Skrevet

Gradvis nedtrapping over noen måneder sammen med legen din.

Skrevet
Har brukt Efexor mot angst i trekvart år omtrent. Føler meg ganske bra nå, og det er deilig. Lurer på hvor lang tid man skal bruke på å slutte med de? Etter det jeg har skjønt skal man slutte over lang tid...? Skal selvfølgelig snakke med legen min om dette, men tenkte også jeg skulle høre med dere om hvilke erfaringer dere har.

Hei du! Dette er kanskje en liten digresjon, men hvordan synes du de virket? Bivirkninger? Problemer? Gode erfaringer?

Jeg har hatt kronisk sykdom over mange år og har blitt ganske deprimert av det. Legen min foreslo denne medisinen mot depresjonern og mente det også skulle hjelpe på smertene mine?!?

Skrevet
Dette er kanskje en liten digresjon, men hvordan synes du de virket? Bivirkninger? Problemer? Gode erfaringer?

Jeg har gode erfaringer med dem. Første uka var riktignok jævlig, som å ha hodet inne i en boble i tillegg som det føltes som at hodet var fullt av bomull :gjeiper: I tillegg ble jeg kvalm. Etterpå ga bivirkningene seg, men det har tatt litt tid før jeg opplevde at medisinen virket, om du forstår hva jeg mener. Det kom vel gradvis.

Men det er meg. Det finnes jo et hav av bivirkninger man KAN få... Så dette er vel individuelt som alt annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...