Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest lmari
Skrevet

Noen timer etter at jeg hadde svart på dette spørsmålet, gikk jeg hjem gjennom Bogstadveien. Og da møter jeg Sigurd Rushfeldt, sammen med Christer Basma, Fredrik Winsnes og Jan Derek Sørensen - ute og spiste is og så på damene.

Måtte smile da jeg så Rushfeldt - tenkte på deg som synes han var kjekkest i Norge... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg holder en knapp på Jon Carew, syns han er snasen.... :D

Ellers er jeg svak for Erik Holtan og Dan Eggen( han har så søte krøller)

Skrevet

Er enig med de som sier Eirik Bakke. Kjekk kar det.

Rart ikke flere sier Thorstein Helstad. Han var veldig populær blant jentene da vi gikk på videregående!

Skrevet

Håvard Flo synes nå jeg er kjekk, da.... Og jeg er også litt svak for Kristoffer Paulsen på Bodø/Glimt, han er innmari søt!

Skrevet
Husker ikke helt hva han heter' date=' men det er en ung Vålerenga spiller som er ganske pen...[/quote']

Hvem er det du tenker på?

Jonas Krogstad, kanskje?

Skrevet

Ja, han ja... Han e ganske pen, er han ikke??

Skrevet
Solveig Gulbrandsen?

:o

:Nikke::Nikke::Nikke:

Uten tvil den peneste fotballspilleren i norge av de som er nevnt her ja.

Kikker nøye :eeeh: på de andre kandidatene som er nevnt..... næææ, de har for mye hår på beina :-?

Skrevet

Martin Andresen ja.!... John er også søt da... Når det gjelder de uten hår på bena, så har jeg ingen formening... :wink:

:sjarmor:

Skrevet

Ja, Jonas er kjekk...

Men det er en annen VIF-mann som også er veldig kjekk. Han ligner kanskje litt på Jonas (i hvert fall på avstand), men er litt eldre.

Kan du gjette hvem det er?

Skrevet

Er det virkelig ingen som synes det er interessant å vite hvilken Vålerenga-spiller jeg synes er (litt) kjekk? :o Kan ikke skjønne det....

OK, siden dere maser sånn:

Stian Ohr

Skrevet

Jeg synes at de fleste menn mister all sjarm når jeg ser dem ligge i en haug på gresset sammen med lagkameratene.

Jeg synes ikke noe om mannfolk som river av seg t-skjorta hver gang de klarer å dytte en ball inn i et mål.

Så jeg har ikke noen favoritt jeg.

Men jeg har pugget navnet til Carew da, for å irritere gutta.

Jeg vet at han spiller på Valencia og at han her en dyr bil og at han stilte opp i private klær på TV.

Så for å irritere gørra av mannfolk: Si at Carev er kjekk og verdens beste fotballspiller.

Jeg ønsker meg forresten en sånn fotballtrøye med Carews navn og nummer på ryggen.

Skrevet

... da jeg var 14 hadde jeg en kjempeforelskelse i Juro Kuvicek... For de av dere som vet hvem han er, da.... (gammel Godset-spiller - også Vålerenga og Oslo Øst...)

Ja, jeg vet veldig godt hvem han er, det har sammenheng med at jeg kjenner hun som er ganske nyetablert som hans samboer.

Skrevet
Hvem er Norges peneste fotballspiller??

Jeg synes Erik Holtan og Morten Fevang (fra ODD) er utrolig flotte!

Tobias Grahn selvfølgelig :D

(men gidder ikke se på fotball fordet asså) :ler:

Skrevet
Jeg holder en knapp på Jon Carew' date=' syns han er snasen.... :D [/quote']

Hadde ikke akkurat dytta ham utav senga mi, nei........ :wink::ler:

Skrevet

De er jo bare en haug stilker hele gjengen :briller:

Skrevet

Jeg holder en knapp på Martin Andresen. Liker mørke pene menn :sjarmor:

Skrevet
De er jo bare en haug stilker hele gjengen :briller:

:o Nahai! Noen av dem er rett og slett meeeeget pene...!

Men den peneste norske? Hmmm... Fjørtoft er jo nevnt her, selv om han ikke regnes som aktiv lengre... Alltid hatt sansen for den gutten! Ellers så syns jeg ikke Steffen Iversen er så værst jeg da...

(Marting Andresen er også pen, altså... Men litt for 'glatt' etter min smak...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...