*M* Skrevet 2. juni 2003 #1 Skrevet 2. juni 2003 Hvem er Norges peneste fotballspiller?? Jeg synes Erik Holtan og Morten Fevang (fra ODD) er utrolig flotte!
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #2 Skrevet 2. juni 2003 Tobias Grahn er bare flottest!!! Mmmmm, liker han jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #3 Skrevet 2. juni 2003 Tobias Grahn er bare flottest!!! Mmmmm, liker han jeg!
Tjorven Skrevet 2. juni 2003 #4 Skrevet 2. juni 2003 Jeg var tidligere veldig betatt av Jan Åge Fjørtoft. Han regnes kanskje ikke som fotballspiller lenger, men min stemme får vel gå til ham siden jeg tidligere likte ham kjempegodt...
Gjest indiangranny Skrevet 2. juni 2003 #5 Skrevet 2. juni 2003 Jeg sier Sigurd Rushfeldt jeg da :D hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #8 Skrevet 2. juni 2003 Erik Thorstvedt.. Også var jeg veldig betatt av Frank Strandlie når jeg var yngre.. :oops:
Gjest Poirot Skrevet 2. juni 2003 #9 Skrevet 2. juni 2003 Tobias Grahn er bare flottest!!! Mmmmm, liker han jeg! KLYYYYSE
Gjest Poirot Skrevet 2. juni 2003 #11 Skrevet 2. juni 2003 Ingen over - ingen ved siden: MARTIN ANDRESEN Korrekt. Rik er han også!
MarianneE Skrevet 2. juni 2003 #13 Skrevet 2. juni 2003 Ingen over - ingen ved siden: MARTIN ANDRESEN He he.....jeg har ligget i sengens hans, jeg! Vel og merke fordi jeg overnatta der sammen med søstra hans som jeg kjenner etter et år på folkehøgskole. Ikke var han hjemme heller..........
Gjest lmari Skrevet 3. juni 2003 #16 Skrevet 3. juni 2003 Oj, her var det mye forskjellige meninger.. Jeg må vel si at verken John Arne Riise eller Sigurd Rushfeldt er mine favoritter. Og Tobias Grahn er vel strengt tatt svensk, eller? Jeg liker Eirik Bakke, jeg. Og Steffen Iversen. Og Erik Thorstvedt. Og Martin Andresen. Og Magne Hoseth. Og Freddy dos Santos.... Og.... ... da jeg var 14 hadde jeg en kjempeforelskelse i Juro Kuvicek... For de av dere som vet hvem han er, da.... (gammel Godset-spiller - også Vålerenga og Oslo Øst...)
*Lisa* Skrevet 3. juni 2003 #17 Skrevet 3. juni 2003 Erik Thorstvedt. *Sukk* han er kjempesexy! Ellers er Tommy Berntsen min favoritt! Martin Andresen synes jeg bare er klysete og ekkel... *Lisa* -fotballidiot
Hello Kitty Skrevet 4. juni 2003 #18 Skrevet 4. juni 2003 Har sansen for Håvard Flo jeg...skikkelig mann..sexy Martin Andresen klarer jeg bare ikke...han prøvde å sjekke opp en venninne av meg på byn for noen år siden - enda han hadde dame :evil: Usj, så på han med nye øyne etter det, ja..
*M* Skrevet 4. juni 2003 Forfatter #19 Skrevet 4. juni 2003 John Arne Riise er litt for opptatt av kroppen sin (synes jeg.) Husker ikke helt hva han heter, men det er en ung Vålerenga spiller som er ganske pen...
Nala Skrevet 4. juni 2003 #20 Skrevet 4. juni 2003 Korrekt. Rik er han også! Enig. Martin Andresen er toppers - både med og uten stappa bankkonto Var på TIL - Stabæk for litt siden. En tragedie for meg som TIL-fan... Heldigvis kunne jeg hvile øya på Andresen under kampen, sånn at jeg i alle fall fikk litt valuta for pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå