Gå til innhold

Tatovering...

Gjest Jeg vil, jeg vil, men får ikke t

Fremhevede innlegg

Gjest Jeg vil, jeg vil, men får ikke t
Skrevet

Hei hei alle sammen:-)

Hvor har dere tatovering og hvilket motiv har dere?

Jeg har aldri tatt tatovering før, men har tenkt på det leeeenge.

Jeg er helt forelsket i en indianerfjær som jeg vil ha på ankelen/leggen... Men er blitt litt mer usikker de siste månedene. Den betyr jo ikke noe spesielt for meg.. bortsett fra at jeg liker motivet liksom. Håper ikke jeg vil angre. Tenker at jeg kanskje bude kombinere fjæren med noe personlig.

Noen som har noe forslag?=)

Nattaklemmer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har stjerner på beinet og blomster på innsiden av håndleddet...

for å si det sånn stjernene betyr ikke noe spesielt for meg , og det var ikke noe jeg hadde tenkt på lang tid i forveien. men derimot de blomstene hadde jeg tenkt på lenge , og det er de jeg angrer mest på, og de skal jeg fikse på. eller angrer og angrer, jeg skal ihvertfall ta en cover up. men jeg synes du skal go for it, angrer du så er det ikke verre enn å tattovere noe over...

Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Jeg har en edderkopp på armen (som jeg skal tatovere noe annet over, pga dårlig utført av tatovør), og et svært tre over hele ryggen som ikke er ferdig ennå.

Skrevet

Hei! Jeg har tatovering i korsryggen av et kattedyr :O Jeg tenkte veldig mye på at jeg ville ha noe som betydde noe for meg da jeg tok den, og da ville jeg gjerne ha ei katt. Og da jeg ikke likte noen av kattemotivene ble en tiger tegnet mer som en katt. I ettertid har jeg angret på tatoveringen, men har blitt vant til den, og nå syns jeg den er grei.

Syns du skal ta tatoveringen, og ikke tenke så veldig mye på at den skal ha "noe mer av betydning for deg". Det høres jo ut som du allerede har et forhold til fjæra. Uansett blir jo tatoveringen en del av deg, som du sikkert kommer til å bli glad i :)

Skrevet

Jeg har to poteter som "går oppover" på min høyre side rett under trusekanten.

Skrevet

Jeg har 3 stykker. Den første jeg tok var en tribal bak på korsryggen, bare fordi jeg alltid har ønsket meg det. Når jeg tok de 2 andre var det veldig viktig at det var noe som sa noe om meg eller betydde noe for meg.

Tok en bak i nakken av kinesiske tegn der det står -Destiny-. Det er fordi jeg tror på horoskop, karma, skjebnen osv....

Den tredje var en g-nøkkel med noen små noter på halsen bak ved øret. Dette fordi jeg elsker musikk. Musikk er hele livet mitt :)

Skrevet

Jeg kunne tenke meg en sommerfugl fordi den er fri.... Like fri som jeg føler meg nå som jeg er så utrolig mye bedre av angsten.... Kanskje på ankelen? Men - jeg er pysete, jeg. Gjørdet veldig vondt eller??

Skrevet
Jeg har to poteter som "går oppover" på min høyre side rett under trusekanten.

Håper det er to poter? :-)

Skrevet
Håper det er to poter? :-)

Hihi, det tenkte jeg og! *ser for meg to poteter som går oppover*

Skrevet

Jeg skal ha "hopperten" ett eller annet sted på kroppen...

"Hopperten" er logoen til Dumdum Boys, bare så dere vet det... ;)

Lurer bare på hvor jeg skal ha den... Litt lyst til å ha den på ankelen, men også bakpå skuldra... :)

Jeg syns du skal tatovere den fjæra... Det er som tidligere sagt, bare å tatovere over hvis du ikke blir fornøyd... :)

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har en sommerfugl i en tribal-sak på ryggen. Angrer som f på den.

Den andre jeg har er såpass spesiell at jeg ikke vil si hva det er da den er veeeeldig lett gjenkjennelig :P

Jeg er av en annen oppfatning enn andre her, om du ikke vet hvilket motiv du vil ha, vent.

Skrevet

Jeg har en firfisle på skulderen, og ønsker meg flere tatoveringer. Men da må jeg først finne et motiv som virkelig "treffer" meg.. Og ha endel ekstra penger som jeg føler jeg kan bruke på en sånn ting!

TS, jeg anbefaler deg å vente til du er (hvertfall sånn noenlunde..) sikker på hvilket motiv du skal ha. Og IKKE tatover navnet på kjæresten...!

Skrevet

Jeg har en rose på den ene armen og en bitteliten due bak på ryggen. Duen vurderer jeg å få noe mer rundt, men rosen er jeg kjempefornøyd med :)

Skrevet

Jeg har en på venstre overarm og skal skaffe meg en mellom skulderbladene så snart jeg får råd. Motivene har jeg tegnet selv, og er veldig personlige. Ikke noe som egentlig har betydning for andre enn meg selv. ;)

Gjest Siripiri
Skrevet

Jeg har to. Den ene er to hjerter som overlapper hverandre like over buksekanten på høyre side av hofta. Den var godt gjennomtenkt, da jeg ikke vil angre på det i ettertid, vil ikke at det skal se teit ut når jeg blir gammel( blir jo aldri å gå med hoftebukse når jeg er over 40 :gjeiper: ) og den vises ikke på bryllupsdagen :fnise:

Den andre er veldig personlig. Har signaturen til pappan min øverst i nakken, han er da gått bort, så den betyr mye for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...