Gjest Gjest_signe_* Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har funnet noen tabletter løs i en matboks fra en venninne som bodde her sammen med meg. Hun brukte dop(en av grunnene til jeg kasta henne ut), men nå lurer jeg på om disse tablettene jeg har funnet kan være noe mistenkelig? Står en stor "E", bak på tabletten....jeg tenkte på ecstacy, men er ikke noe smilefjes på...HUM
Gjest *Mim* Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hvis hun brukte dop, kan det vel være det. Jeg hadde kasta dem i do.
Gjest Bellatrix Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Hvis hun brukte dop, kan det vel være det. Jeg hadde kasta dem i do. Enig. Kast de i do.
Gjest TS Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Enig. Kast de i do. I do?søren jeg bare kasta hele matboksen i søpla:S gjør det noe a?:S
Gjest *Mim* Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Har jeg lest et sted at man ikke skal kaste legemidler i do, forresten? Det forurenser visst...
Gjest Jon Are Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Man skal nå ikke kaste tabletter i toalettet.Disse skal leveres inn på apoteket. Hilsen fra Jon Are
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Har funnet noen tabletter løs i en matboks fra en venninne som bodde her sammen med meg. Hun brukte dop(en av grunnene til jeg kasta henne ut), men nå lurer jeg på om disse tablettene jeg har funnet kan være noe mistenkelig? Står en stor "E", bak på tabletten....jeg tenkte på ecstacy, men er ikke noe smilefjes på...HUM Det er en stor misoppfattelse at ecstacy har smilefjes eller e'er på seg...
KnockedUp Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Hadde nok trodd at det var snakk om noe ulovlig jeg også, når du sier du vet hun brukte dop. Ecstacy-tabletter har som regel en logo på seg, men det kan være et hvilket som helst bilde eller bokstav, trenger ikke å være smilefjes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå