Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Noen som har erfaringer med begge og kan si hvilken som er best, dvs gir mest glans og mest holdbart resultat? Er fornøyd med lys brun fra Excellence, men syntes at fargen falmer litt fort. Dekker Nutrisse grått hår 100%?
mari4ever Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Noen som har erfaringer med begge og kan si hvilken som er best, dvs gir mest glans og mest holdbart resultat? Er fornøyd med lys brun fra Excellence, men syntes at fargen falmer litt fort. Dekker Nutrisse grått hår 100%? Hei:) dette er inviduielt av hvilket hår du har hva som virker best på ditt hår... jeg jobber på vita og de aller fleste synes excellence dekker grått hår 100% og veldig mange er også fornøyde med nutrisse:) jeg er også fornøyd med Nutrisse fordi fargen varer lengre enn andre farger generelt jeg har prøvd tidligere
Gjest Lacuna Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 På meg (uten grått) sitter Nutrisse sånn cirka i to dager, men jeg har vanskelig hår som får alt av farge til å skli ut. Jeg foretrekker Revlon Colorsilk, eventuelt L'Oreal Excellence eller Préference når det gjelder butikkfarge.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 TAkker for svar. Mitt hår holder dårlig på farge, så da tror jeg at jeg holder meg til l`oreal litt til.
Gjest allamella Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Kanskje litt på siden: Men er det noen som har erfaring med å kjøpe proff frisørfarge og blande fargen selv? Hvis jeg vet hvilken fargekode/fargeblanding frisøren bruker, ser jeg for meg at det må være mulig å skaffe farger og annet som trengs på internett. Anyone? Har dårlige erfaringer med boksene man kjøper og kunne tenke meg opptil flere alternative måter å bruke tusenlappene på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå