Gå til innhold

Bruker du gmail?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål til deg som bruker gmail.

Jeg bruker av og til chat'en som er tilgjengelig, den som synes på til venstre på siden når jeg har oppe gmail, nettprat. Andre som måtte være pålogget kommer til syne med en grønn sirkel, orange om vedkommende er "borte" (jeg antar at sirkelig automatisk blir orange etter en viss tid uten aktivitet på siden), grå dersom vedkommede er avlogget.

Kan jeg bruke nettprat uten å gå via epostsiden? Jeg sendte nemlig en epost en gang, til en jeg pleide å prate med på nettprat. Påfølgende dag snakket vi på nettprat, og neste og neste, tror det gikk en uke. Omsider spurte jeg om han hadde fått eposten min, og han hadde faktisk ikke lagt merke til den. Derfor spørsmålet mitt. Litt merkelig, jeg vet, men jeg har mine grunner. :ler:

Jeg ser ofte at vedkommende står som pålogget, men jeg har grunner til å tro at det ikke nødvendigvis betyr at vedkommede er logget inn på gmail. Går det an på ett eller annet vis å bare velge selve nettpraten, slik at den synes som en boks på skjermen, uten at gmail er oppe?

Ser dette ser litt kårni ut! :ler: Men håper noen kan svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant ikke noen addon for firefox ved et kort og enkelt søk, men jeg vet at det er mulig i tilfeller hvor en ikke leser all mailen sin og ikke bryr seg om å sortere den at det er lett å ikke legge merke til det. Det er godt mulig at personen bare er litt "rotete" :P Men jeg er også nesten sikker på at det finnes en addon for å snakke med noen uten å se på mailen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha. Det er ikke umulig at eposten er blitt oversett, men litt rart. Jeg ser straks om det er ulest epost når jeg åpner siden, umulig å overse. :)

Kanskje vedkommede har lastet ned praten som selvstendig applikasjon, da. Jeg visste ikke at det var mulig, nå vet jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...