Gjest Helst anonym Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hadde en herlig ferie i Frankrike m.en fransk sommerflørt. Vi hadde sex noen ganger og det var en stund siden for meg for å si det sånn. Når han skulle trenge inn så fikk jeg skjelvinger og rykninger i skjeden sånn at det var synlig i åpningen også.Har aldri hatt det, og syns det var litt småflaut. Hva er dette for noe?Kom det bare pga.spenningen,(litt nervøs),og at jeg var veldig opphisset..forventning? Han var veldig stor i penis og det ble litt trøblete å penetrere for han, men når det først gikk så hadde vi nydelig sex. Jeg fortsatte å ha sånne skjelvinger nærmest hele tiden, og ble litt nummen og klarte aldri å bruke musklene, men det gjorde det lettere å komme inn med hele penis. Er dette normale tilstander eller?Føltes merkelig men deilig også. Har aldri opplevd dette med noen annen mann, men aldri heller hatt samleie med så stor penis i skjede før. Nå etterpå, bør jeg kanskje bruke sånne vaginakuler eller noe for å trene opp musklene der nede? (Om det betyr noe, har hatt en fødsel..)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Hei! Ser det er lite,(ingen!) respons på mitt spørsmål. Skyldes det at jeg er eneste i verden som har opplevd dette? Begynner å føle meg litt småengstelig, bør jeg gå til lege med dette? Lurer på om jeg vil oppleve det igjen med en annen..
Gjest billcat Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hei! Ser det er lite,(ingen!) respons på mitt spørsmål. Skyldes det at jeg er eneste i verden som har opplevd dette? Begynner å føle meg litt småengstelig, bør jeg gå til lege med dette? Lurer på om jeg vil oppleve det igjen med en annen.. Må vel svare for å berolige litt.. :gjeiper: Har sett det du beskriver hos noen jeg var med. Hos henne var det et resultat av opphisselse, og hele området ristet som en geleklump. Ganske morsomt å se på. Vet ikke om dette var noe hun hadde opplevd før, men åkkesom var det ikke noe hun stresset over i alle fall. Madamen får kramper i skjeden og/eller rumpa om det er for lenge siden hun har fått seg noe. Disse er visst ikke behagelige, og betyr at jeg bare har å stille opp..
Gjest glamourgirl Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg får ofte sånn, jeg ser på det som del av orgasmen jeg...
Gjest Helst anonym (trådstarter) Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Hei og tusen takk for beroligende svar.OK å vite at jeg ikke er alene i verden med denne skjelvingen. Ja det er helt sikkert en del av en orgasmelignende tilstand, jeg ser det nå. Har nemlig hatt besøk av min "ferieflørt"og gjett om det ble skjelving...,han smiler nå bare lurt av meg da, men han syns det er bare deilig sier han. Jeg syns fortsatt det er litt sånn...småpinlig men det kunne vært langt verre ting. Har aldri hatt så god sex noen gang så da så. Men, besøket var intenst og han syns dt er fanatastisk med ei jente som han ikke ternger å være så kjempeforsiktig med pga. strørrelsen hans. Han har aldri vært med noen som har født barn før da. Pga. denne penisstørrelsen får jeg ikke brukt musklene i skjeden noe når vi har sex og nå etterpå har jeg fått litt luftproblemer. Det har vært ganske kraftige luftige lyder på slutten av samleie, men også timer og dagen etterpå.Blir vel ganske så utvidet av han. Er vel lurt å trene opp musklene igjen da. Er det noen spesielt bra øvelser el.vaginakuler el. lign. som er bra å bruke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå