Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Er det fare for at det blir krig om dagen? Russland, USA, Georgia... Jeg syntes det er litt skummelt med disse stormaktene...
The Kitten Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Er det fare for at det blir krig om dagen? Russland, USA, Georgia... Jeg syntes det er litt skummelt med disse stormaktene... Slapp av. Det blir ingen storkrig.
Brunhilde Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Er det fare for at det blir krig om dagen? Russland, USA, Georgia... Jeg syntes det er litt skummelt med disse stormaktene... Det har allltid vært "litt skummelt" med disse stormaktene. Jeg har på følelsen av at de av og til må rasle litt med sablene for å vise at de fremdeles er der, men storkrig? Jeg tror ikke det.
Gjest Raptuza Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Storkrig kan ein vel byrja å snakka om når Iran blir invadert av USA.
Gjest Timmelim Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Er det fare for at det blir krig om dagen? Russland, USA, Georgia... Jeg syntes det er litt skummelt med disse stormaktene... Det blir storkrig ja.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Det blir storkrig ja. Da håper jeg inderlig Timmelim havner i samme tropp som meg. Ups, friendly fire!
Gjest 123 Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Er det fare for at det blir krig om dagen? Russland, USA, Georgia... Jeg syntes det er litt skummelt med disse stormaktene... Ja, Georgia er jo en skikkelig stormakt...
Gjest Timmelim Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Da håper jeg inderlig Timmelim havner i samme tropp som meg. Ups, friendly fire! Idiot!
Gjest nbp Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 trur at når usa og israel innvanderer iran så blir det store og alvårlige forandringer i hverden. iran er større og sterkere enn irak var på sit beste og jeg er redd usa til slutt bruker a-våpen i håp om og tvinge iran i kne. pluss at jeg trur mange andre land vil støtte iran om usa og israel innvanderer. mistenker også at iran har store "terror celler" ligende og vente på en eventuel innvasjon før de slår til. trur hele hverden vil få lide før bush går av desverre. jeg ønsker ikke at iran skal utvikle a-våpen, og det finnes ikke bevis for at de faktisk prøver på det heller, ikke bevis som er sterkere enn de usa brukte som grunn til og ta irak hvertfall, og jeg reagerer på politikken til usa og fn med flere som sier at bare de som smisker med usa får ha a-våpen.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Selvfølgelig blir det storkrig om alle Russlands naboer tråkker i salaten og krever tilbake territorier. Nå får vi se om de har lært av Georgia.
Gjest Bond Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest ii Far til 2 Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Selvfølgelig blir det storkrig om alle Russlands naboer tråkker i salaten og krever tilbake territorier. Nå får vi se om de har lært av Georgia. Enig. Enhver som krever å få tilbake landområdene de har hatt fra en militær overlegen motpart vil oppleve forsøk på utslettelse inntil undertrykkelsen og apartheid systemet svikter (noe det vil gjøre på sikt). Dette gjelder både de som angripes av Russland og de som angripes av USA eller deres allierte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå