Gå til innhold

Sense / Chess mobil abonnement?


Mrs. B

Anbefalte innlegg

Noen her som har [erfaring med] Sense Cash abonnement? Synes det virket så billig.. er det noen haker, og hvorfor må man bytte nummer? (Kan man evt. få sitt gamle nummer til å gjelde istedenfor senere?) :roll:

> Sense Cash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Har ingen erfaring med Chess heller, men kommer antakelig til å bytte til det. Hvorfor? Sambo anbefaler det sterkt, fordi det er markedets rimligste for de fleste "standardbrukere" (altså, i de flest klasser av smmenligninger vinner Chess eller er blandt de beste) Sambo selger Chess abbonement da, men bare til bedrifter altså, så han ringer IKKE deg og plager deg i middagen nei (en slik samtale er ventet fra Telenor i kveld, da de ringte for en times tid siden, men ville snakke med sambo som ikke var hjemme. Før jeg fikk vite hva de ville spørre ham om, go forklare at vi ikke ville, så sa han bare at han ringer igjen senere, og la åp (men dette gjorde Telenor for en måned siden også, og da ringte de ikke tilbake. ER dette denn tilbakeringingen han skulle ta senere på kvelden i mai?)

Huff, jeg rota meg langt bort. Ville egentlig bare si at, Chess vet jeg er rimelig, og skal bytte selv når jeg bare får rota meg til å gjøre det. Da kan man beholde nummeret også (men jeg har et bedriftsabbonement, så jeg vet ikke om jeg kan beholde nummeret da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har Chess connect abonnement. Fungerer bra det, får regning en gang i mnd. Som regel på rundt 400 kr, så jeg ringer ikke mye. Eneste negative er at det er dyrt å ringe 8xx nr. Jeg har en telebank med slikt nr, koster ca 4 kr pr min å ringe dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Sense kontant en kort periode, men sa det opp temmelig kjapt. Jeg bestilte ladekort direkte fra Sense, og måtte kjøpe MINST 3 kort (à 150 kr) for å bli ekspedert. :roll:

Nå har jeg Chess Business og er veldig fornøyd! Prisene er lave og de er hyggelige på kundeservice :D (selv for kunder som aldri kan bestemme seg :oops:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Om du har NETTbank, så ringer du vel ikke til det, det er vel en TELEbank...?

Telebank skulle det være ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen steder nå hvor man får kjøpt mobil med ChessConnect abonnement? Har sett på Elkjøp men det så ikke ut som de solgte mobil med Chess der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...