Gå til innhold

Har alle dere en bestevenninne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ingen bestiss.. Men har 2 eller 3 venninder jeg prater ofte med. Men ser ikke på de som bestisser. Men har jo hatt både på ungd skole og vgs.. :) Gubben er vel den nærmeste bestevenn jeg kan komme. Men ikke alltid jeg kan si alt til han heller... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest -Maggie-
Skrevet

Nei, jeg har 4-5 veldig nære venner som jeg ikke rangerer.

Skrevet

Jeg har 6 nære venninner. Men ingen Bestevenninne. Alle mine nære venninner utfyller ulike behov hos meg,og syns at jeg er heldig som har de:)

Skrevet

Ja, og det er eg veldig glad for :)

Eg møtte ho på folkehøgskule, og før det hadde eg vel aldri hatt nokon bestevenninne. No har me kjent kvarandre i sju-åtte år, og vennskapet har utvikla seg til å bli nært og stabilt, og eg set veldig stor pris på å ha ha ho i livet mitt. Det er fint å ha nokon å ringa til når noko skjer, eller når eg berre treng nokon å skravla med. Me har samme utdanning/yrke, og det er ekstra fint å ha nokon som forstår den delen av livet mitt.

Til gjest som har mista bestevenninna si: Eg kondolerer, og håper du får den hjelpa og trøsten du treng. Eg trur det kan vera like tungt å mista ein nær venn som ein kjæraste :klemmer:

Skrevet

Ja, jeg har en bestevenninne. Vi har kjent hverandre siden førskolen, men ble ikke venner før i 10.klasse. Har vell en til som jeg anser som en av mine bestevenner, Har kjent henne siden hun ble født. De skal begge to være mine forlovere når jeg gifter meg.

Skrevet

Nei, har ikke hatt bestevenninne siden barneskolen, egentlig.

Men har venninner/venner som er veldig nære! Og en kjæreste. :)

Men ingen bestevenn. Bortsett fra søsteren min, da :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Min aller beste venninne og jeg har vært bestevenner siden vi var sju år. Jeg har også en venninne til som jeg vil kalle en av de beste jeg har. Ellers har jeg jo kjæresten min som og er min bestevenn :)

Skrevet
Jeg tror aldri jeg har hatt en bestevenninne. På skolen hadde jeg jenter som jeg bodde i nærheten av og dermed lekte mest med og kjente best, men jeg tror ikke de var bestevenninnene mine. Nå har jeg en bestevenn, som er kjæresten min, og min beste venninne er søsteren min.

Der har du meg også ;) Siste bestevenninnen min mistet jeg etter barneskolen da vi flyttet. Ellers er det samboer som er min "bestevenninne" og får høre alt jeg har og skravle om. Savner noen ganger en ordentlig bestevenninne som mange av dere her prater om, men tror ikke det er noe man kan finne. Det er vel bare noe som dukker opp.

Skrevet

Jeg trives best med mange gode bekjentskaper og ingen spesielt nære venner andre enn samboeren min. Omgås folk på universitetet og litt på fritiden, men har aldri følt trangen for å ha verken en bestevenninne eller bestevenn.

Min bestevenn er samboeren min. Inntil jeg møter en annen person som jeg føler jeg vil være svært god venn med, en annen enn kjæresten som jeg kan betro meg til og stole på, så holder jeg med til de gode bekjentskapene. Venner, om du vil, men ikke slik at jeg forteller dem noe særlig om meg selv som jeg ikke vil skal lekke ut til noen andre.

Skrevet

Jeg har en bestevenninne ja. :)

Skrevet

Har ingen bestevenninne, har mange venninner, endel nærere enn andre, men ingen jeg kan kalle bestevenninne. Har ikke hatt noe slikt siden barneskolen omtrent. Sambo er min beste venn, han kjenner meg ut og inn, og får stort sett høre om det meste.

Skrevet

Har ikke spesielt mange venner egentlig, men det plager meg ikke nevneverdig :-) Samboeren min er min beste venn i hele verden :love: Ellers har jeg ei jeg har vært kjempegod venninne med helt siden jeg gikk i Barnehagen, som jeg kanskje vil kalle bestevenninne :-)

Skrevet

Samboeren min er min beste venn. Søsknene mine og foreldrene mine er også mine gode venner. Noen av kollegaene mine er også mine gode venner.

Har ei venninne jeg omgås oftere enn med andre, men absolutt ikke daglig.

Samboer er best :)

Skrevet

Jeg har faktisk litt unormalt mange bestevenner.

Det handler egentlig bare om at jeg har hatt mange forskjellige miljøer og har etablert nære vennskap i de fleste av dem. Så jeg har faktisk 7-8 personer som jeg ser på som mine nærmeste. I tillegg til mannen min selvfølgelig, og broren min og svigerinna mi og ei kusine og en fetter.

Skrevet

Det er egentlig godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har en bestevenninne. Jeg har i likhet med mange andre 5-6 veldig gode venninner. Men jeg kaller ingen av de bestevenninner.

Dette er egentlig et savn jeg har hatt siden videregående. Men jeg har det jo fint som jeg har det nå, så egentlig burde jeg bare være glad for de gode vennene jeg har :)

Skrevet
Der har du meg også ;) Siste bestevenninnen min mistet jeg etter barneskolen da vi flyttet. Ellers er det samboer som er min "bestevenninne" og får høre alt jeg har og skravle om. Savner noen ganger en ordentlig bestevenninne som mange av dere her prater om, men tror ikke det er noe man kan finne. Det er vel bare noe som dukker opp.

Jeg savner ikke å ikke ha noen bestevenninne, det har jeg faktisk aldri gjort. Jeg kjenner meg ikke igjen i alle jente/kvinnebladene der det er så mye snakk om å ikke glemme vennene når man får seg kjæreste, at det er bare superviktig å henge veldig mye med venninnene på kafé selv om man har kjæreste og være mye fra hverandre, for ellers blir man lei av hverandre, og at vennskap varer livet ut, mens "kjæresteskap" har man bare til låns. Det er ikke meg. Jeg vil heller være med mannen min enn hundre venninner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...