mia83 Skrevet 11. august 2008 #41 Skrevet 11. august 2008 Jepp jeg har en bestevenninne! Herlig å ha en som man vet man kan stole 100% på og snakke om alt med!
Brunhilde Skrevet 11. august 2008 #42 Skrevet 11. august 2008 Jeg har noen gode venninner, og av dem er ingen bedre enn de andre. Vi omgås av og til alle sammen, andre ganger hver for oss og jeg vet at vi kan stole på hverandre. Jeg har altså ingen bestevenninne. Det jeg derimot har, er en bestevenn. Vi har kjent hverandre i 25 år, har vært kjærester, uvenner og nå altså bestevenner. Vi er der for hverandre, uansett hva som skjer og, merkelig nok, har vi aldri hatt problemer med det når vi har vært i kjæresteforhold. Jeg er utrolig glad for bestevennen min, og jeg vet at han er glad for meg.
Harlekin Skrevet 11. august 2008 #43 Skrevet 11. august 2008 Jeg tror aldri jeg har hatt en bestevenninne. På skolen hadde jeg jenter som jeg bodde i nærheten av og dermed lekte mest med og kjente best, men jeg tror ikke de var bestevenninnene mine. Nå har jeg en bestevenn, som er kjæresten min, og min beste venninne er søsteren min.
Lissi Skrevet 11. august 2008 #44 Skrevet 11. august 2008 Er det sånn at nesten alle jenter der ute har en spesiell bestevenninne? Føler meg litt annerledes..har flere venner/venninner men ingen som når bestevenninne status hos meg... Har dere alltid hatt en som er best? Ja har to barndomsvenninner som jeg har hatt kontakt med siden 3 og 7 årsalderen, eller noen til fra nåtiden:)
Ce'Nedra Skrevet 11. august 2008 #45 Skrevet 11. august 2008 Jeg har flere veldig nære, men lillesøs er vel min aller beste venninne. De veldig nære er to jeg gikk på folkehøgskole med, ei jeg har gått på skole med gjennom barne- og ungdomsskolen pluss vgs, og ei jeg gikk i klasse med på høgskolen. Også har jeg to bestevenner pluss min kjære.
Gjest Gaby Skrevet 11. august 2008 #46 Skrevet 11. august 2008 Nope.. Jeg har i grunnen veldig få venner rundt meg, kommer fra et lite sted og alle flyttet i hver sin retning. Alle jentene jeg kjenner her i byen har jeg blitt kjent med gjennom jobb, den ene av dem er vel den jeg tenker på som min nærmeste venninne, men hun har jo sine egne bestevenninner. Kjenner at det er skikkelig tungt innimellom, å ikke ha så mange venner rundt seg. Samboer har to bestevenner, som han er hos flere ganger i uka. Prøver å la være å syns synd på meg selv, men det er ikke kult å sitte alene hjemme så ofte. Snakker med mamma på msn hver eneste dag, vi har det utrolig gøy sammen, så hun er vel egentlig den beste venninnen jeg har, men ser henne så alt for sjelden. Blæh
LoppeLise Skrevet 11. august 2008 #47 Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg har noen gode venninder. Men vi sees ikke så ofte, men vi er der for hverandre. Jeg har jo min sambo, og vi kan snakke sammen om alt, så han har vel tatt over det "daglige behovet"- slik man hadde når man var yngre, gikk på skolen, og skarvlet hele dagen.. stakkars mann.. hihih Endret 11. august 2008 av LoppeLise
Gjest Lostinspace Skrevet 11. august 2008 #48 Skrevet 11. august 2008 Nei det har jeg ikke. Må bli samboer det. Hadde da jeg gikk på skole, men nå orker jeg ikke, har ikke så mange venner, mer bekjente egentlig. Har egentlig ikke noe behov for det gitt
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 11. august 2008 #49 Skrevet 11. august 2008 Jeg har 3-4 veldig gode venninner, der en av dem er min beste, beste venninne. Vi snakkes daglig på telefonen, men treffes ikke så ofte fordi vi bor i henholdvis Oslo og Kristiansand. Vi to har hengt sammen i tykt og tynt siden videregående, gjennom videreutdannelser (hvor vi var enda lenger unna hverandre), gjennom svangerskap og fødsler og samlivsbrudd og nye forhold og i det hele tatt. Mannen min er min beste venn, min elsker og min livsledsager, men bestevenninnen min.. Ja, hva kan jeg si? Hun er et av de aller viktigste menneskene i livet mitt.
TinaM Skrevet 11. august 2008 #50 Skrevet 11. august 2008 Jeg er i en jentegjeng hvos vi er 7 stk, og hvor jeg kaller alle mine beste venninner, eller det er de som er nermest. Men, jeg har en beste venninne, vi har vært det siden jeg var 2 år gammel. Det har alltid vært oss to, og jeg tror alltid det kommer til å være det Men som sakt, disse 6 jentene er mine nærmeste venner, en av dem er min beste!
Anglofil Skrevet 11. august 2008 #51 Skrevet 11. august 2008 Ja, jeg har en bestevenninne. Vi har kjent hverandre siden hun var 5 og jeg 3 år. Et langvarig vennskap jeg ikke ville vært foruten! Mvh Yvonne
Gjest Cynthia Skrevet 11. august 2008 #52 Skrevet 11. august 2008 Jeg har fire nære venninner, men jeg vil vel anse kjæresten som bestevennen min. I tillegg har jeg mange gode kamerater, som jeg føler kjenner meg bedre enn venninnene mine.
Gjest Kaya83 Skrevet 12. august 2008 #53 Skrevet 12. august 2008 Det er bedre med få gode venninner enn mange dårlige! Jeg har sikkert 30-40 bekjente men kun 2 jeg betrakter som bestis! Hva vet du om at mine venninner er dårlige venninner??
NovaFlare Skrevet 12. august 2008 #54 Skrevet 12. august 2008 Min kjære søster er min desiderte bestevenninne. Ved siden av henne har det vært min forlovede gjennom 6 år, men det ble slutt mellom oss i forgårs Likevel er han min beste venn og jeg håper han alltid vil være det. Utenom de to så har jeg 3 likestilte bestevenninner som jeg deler ALT med, være seg tanker, sexerfaringer og en seng når man føler man ikke vil sove alene. Mine 3 BESTE venner, er så glad i dere Anita, Vilde og Carina <3
Gjest Chrizzy Skrevet 12. august 2008 #55 Skrevet 12. august 2008 Jeg har to bestevenninner, det er en av de som er aller nærmest, men det handler om at vi bor på samme plass, hun andre bor et stykke unna.
pittie Skrevet 12. august 2008 #56 Skrevet 12. august 2008 Jeg har bare ei jeg kaller venninne jeg, og det er bestevenninna mi som bor 300m unna Ellers har jeg samboeren min, søster og en kompis som står meg nær Er egentlig ikke så glad i å sleppe så mange inn i livet mitt gitt. Resten kategoriserer jeg som ex-venn, gamle kjenninger og bekjente.
Vera Vinge Skrevet 12. august 2008 #57 Skrevet 12. august 2008 Jeg har en veldig god venninne som jeg ble kjent med på videregående. Vi blir hvertfall utenfra fortsatt ansett som bestevenninner fordi vi var det da, men selv mener jeg at jeg har en annen som står meg like nær. Men for øyeblikket har jeg faktisk andre venninner jeg treffer oftere enn disse to, på grunn av ulikt bosted og tid i hverdagen.
Gjest Siripiri Skrevet 13. august 2008 #58 Skrevet 13. august 2008 Ja jeg har en bestevenninne, men samtidig flere veldig gode venninner jeg kan prate om alt med og stoler fult på. Nå skal det jo sies at ene er søstern min, og en annen er søskenbarnet mitt. Er ganske godt å ha noen man kan dele alt med og prate om alt med..
missLynch Skrevet 13. august 2008 #59 Skrevet 13. august 2008 Nei. Men jeg har noen virkelige gode venninner som jeg snakker med om ulike ting. De er såpass forskjellige, og det synes jeg er fint.
Muffin! Skrevet 13. august 2008 #60 Skrevet 13. august 2008 Ja, jeg har en bestevenninne, i tillegg til noen andre gode venner. Vi har kjent hverandre hele livet, og selv om vi ikke snakker sammen hver dag, så er vi alltid der for hverandre. Ellers så er jo forloveden min også min beste venn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå