Gjest Kaya83 Skrevet 11. august 2008 #21 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ikke bare en bestevenninne, jeg har 2 bestebestevenninner, og rundt 10 andre ekstremt nære venninner som egentlig går under kategorien bestevenninner.. Og min kjære er også min bestekompis, og så har jeg også noen veldig nære guttekompiser.. Jeg føler meg ikke akkurat alene..
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #22 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ikke bare en bestevenninne, jeg har 2 bestebestevenninner, og rundt 10 andre ekstremt nære venninner som egentlig går under kategorien bestevenninner.. Og min kjære er også min bestekompis, og så har jeg også noen veldig nære guttekompiser.. Jeg føler meg ikke akkurat alene.. Det er bedre med få gode venninner enn mange dårlige! Jeg har sikkert 30-40 bekjente men kun 2 jeg betrakter som bestis!
BrunetteBarbie Skrevet 11. august 2008 #23 Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg har to bestevenninner. De står meg nærmest altså. Slik presenterer jeg dem og, og det skal jeg gjøre til jeg blir seksogseksti og mer. Sambo er også bestevennen min. Den besteste beste faktisk. Endret 11. august 2008 av BrunetteBarbie
Branna Skrevet 11. august 2008 #24 Skrevet 11. august 2008 Ja, jeg har en bestevenninne. Vi ble kjent i 2. klasse på videregående, og hun var forlover i bryllupet mitt. Hun er helt knall! Vi snakker om alt, men møtes bare annenhver helg til vanlig fordi vi bor litt langt unna hverandre. Nå i sommer har vi sett hverandre nærmere hver helg, da Og til høsten skal vi studere samme sted, så da kommer vi nok til å se hverandre mer. Hun er vel egentlig den eneste nære venninnen jeg har.
Alvelin Skrevet 11. august 2008 #25 Skrevet 11. august 2008 Jepp. En bestevenninne jeg kan dele alt med. Ble ikke kjent før vi var ca 15, så nå har vi hengt sammen snart halve livet.. - Og en aller beste, beste kamerat som jeg også er sterkt knyttet til. Vi har til og med delt leilighet, og prater sammen hver uke.
Gjest skorpion81 Skrevet 11. august 2008 #26 Skrevet 11. august 2008 Har ingen bestevenninne. Har én venninne som jeg "pleier" å møte, og som jeg trives med, men vi snakkes/møtes så sjelden, kan gå 1-2 mnd mellom hvert møte, så derfor sier jeg "pleier".. Og når vi ringes er det mest bare korte samtaler for å fortelle siste nytt. Skulle ønske jeg hadde noen jeg hadde en "tråd" med, en fast venninne som jeg ofte hadde kontakt med. Hadde f.eks vært veldig koselig å samle en jentegjeng på hjemmekveld med mat og vin. Dere er så utrulig heldige dere som har det slik
Gjest Marillia Skrevet 11. august 2008 #27 Skrevet 11. august 2008 Jeg har to bestevenninner, og begge har jeg kjent siden jeg var barn. Vi er der for hverandre, og stiller alltid opp om det er noe - eller ikke er noe - for den saks skyld. Det er godt å ha venninner man kan snakke med alt om, og at man også kan være stille sammen og like vel forstå hverandre. I tillegg fikk jeg en ny venninne for 6-7 år siden, og vi har fått et veldig nært vennskap, men det er litt rart å karakterisere henne som bestevenninne. Sikkert fordi jeg føler at ordet bestevenninne er noe som følger med fra barndommen... Mannen min er også min bestevenn, men på en helt annen måte, i tillegg har jeg søsteren min som jeg er veldig knyttet til. Hennes vennskap setter jeg også utrolig stor pris på, det er godt å ha henne der som en søster og nær venn. Disse tre venninnene betyr veldig, veldig mye for meg
Duracella Skrevet 11. august 2008 #28 Skrevet 11. august 2008 Nei. Jeg har ikke hatt en bestevenninne siden ungdomsskolen. Og trenger det ikke heller. Har så klart et par venninner jeg liker bedre enn andre, men status bestevenn har jeg ikke behov for å tenke over
Cata Skrevet 11. august 2008 #29 Skrevet 11. august 2008 Nei, i grunnen ikke. Jeg har 3-4 veldig gode venninner, men synes i grunnen at "bestevenninnebegrepet" sluttet å virke for meg da jeg gikk ut av ungdomsskolen.
Talpa Skrevet 11. august 2008 #30 Skrevet 11. august 2008 nei har ikke hatt siden ungdomsskolen, men har mange gode venninner, det jeg betror til en' betror jeg nødvenigvis ikke en annen
Glitnir Skrevet 11. august 2008 #31 Skrevet 11. august 2008 Nope, som flere andre har jeg ikke hatt det siden ungdomsskolen. Har fem-seks meget nære venner og venninner som er det nærmeste jeg kommer bestevenn, og føler egentlig ikke at det er noe savn å ikke ha én spesiell. Anser dog kjæresten som min aller beste venn da, selv om det ikke blir helt det samme.
LilBlossom Skrevet 11. august 2008 #32 Skrevet 11. august 2008 Nei. Har faktisk talt ingen venner i Norge, bortsett fra min man...
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #33 Skrevet 11. august 2008 Nei, jeg har heller ikke en bestevenninne. Hadde det før, men når man begynte å studere ble fikk vi nye venner på hver vår side. Så nå har jeg noen barndomsvenner, noen fra studietiden og noen andre. Men ikke en bestevenninne. Det er nesten litt dumt syns jeg, nå som jeg og samboeren min snakker om bryllup. Tror jeg skal slite med å velge forlover..!
Gjest Tigress Skrevet 11. august 2008 #34 Skrevet 11. august 2008 Nei. Eg har nokre få venninner, men dei er veldig ulike kvarandre og eg snakkar med dei om heilt ulike ting. Eg har også nokre gutevenar som eg også reknar som nære venar.
Gjest Sativa Skrevet 11. august 2008 #35 Skrevet 11. august 2008 Har i grunnen ingen bestevenninne. Hadde det tidligere, og vi er venninner fortsatt. Men ser hverandre mye sjeldnere enn før. De fleste venninnene mine er på et helt annet stadium i livet enn meg nå, så det blir naturlig at jeg henger mer med de jeg jobber sammen med osv, som jeg ser ofte og deler alt med. Man sier jo at det er i vanskelige tider at man ser hvem som er virkelige venner, og det er vel det som har skjedd i mitt tilfelle. Altså at de ikke var virkelige venner allikevel. Litt ironisk siden jeg alltid har vært den som har stillet opp når de andre har hatt det vanskelig eller gått igjennom vonde ting. Så når jeg trenger venninnene mine som mest så er de ikke å se..... Kanskje ikke helt det man spurte om her, men jeg ble litt revet med :-)
estrella Skrevet 11. august 2008 #36 Skrevet 11. august 2008 Er det sånn at nesten alle jenter der ute har en spesiell bestevenninne? Føler meg litt annerledes..har flere venner/venninner men ingen som når bestevenninne status hos meg... Har dere alltid hatt en som er best? Jeg har ikke ei bestevenninne. Har flere gode venner, men ikke ei bestevenninne.
The Kitten Skrevet 11. august 2008 #37 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ikke en bestevenn eller en bestevenninne.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #38 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ingen venninner. Omgås helst gutter, de er enklere å ha med å gjøre på alle måter, og jeg har mer til felles med dem når det gjelder interesser. Men min bestevenn er homo, hvis det teller som venninne
fargegla82 Skrevet 11. august 2008 #39 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ikke en bestevenninne. Hadde i ungdomsskolealder. Jeg har flere venner nå, men ingen skikkelig nære, så er i bunn og grunn alene. Samme her.Har en bestekompis som jeg har kjent i ca 4 år.Savner til tider en "bestevenninne"(ja det klinger litt barneskole) selv om jeg er i midten av tjueåra.. Venner er vel noe av det aller aller viktigste i livet.Familien en kan velge selv sies det,hehe",)
fargegla82 Skrevet 11. august 2008 #40 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ingen venninner. Omgås helst gutter, de er enklere å ha med å gjøre på alle måter, og jeg har mer til felles med dem når det gjelder interesser. Men min bestevenn er homo, hvis det teller som venninne (",) Ofte er de enklere å ha med å gjøre,sant det",)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå