Gå til innhold

Vår fantastiske dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Sender noen bilder av vår dag - den ble helt som vi ønsket.

post-17857-1218388989_thumb.jpg

post-17857-1218389007_thumb.jpg

post-17857-1218389035_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så vakkert det så ut!! Og så nydelig vær dere hadde!!! :hjerter: Høres kjempeflott ut å gifte seg ute da!! :jepp:

Skrevet
Hei :)

Sender noen bilder av vår dag - den ble helt som vi ønsket.

post-17857-1218388989_thumb.jpg

post-17857-1218389007_thumb.jpg

post-17857-1218389035_thumb.jpg

Gratulerer!

Hvor hadde dere vielsen? så ut til at det var litt badende gjester rundt dere =)

orginal ide! jeg hadde også veldig lyst på utendørs vielse (borgerlig da..) men tør ikke ta sjangsen på været....... så da blir det kirkebryllup innendørs.. =)

Skrevet

Gratulerer!

Hvor hadde dere vielsen? så ut til at det var litt badende gjester rundt dere =)

orginal ide! jeg hadde også veldig lyst på utendørs vielse (borgerlig da..) men tør ikke ta sjangsen på været....... så da blir det kirkebryllup innendørs.. =)

Skrevet

Gratulerer, og fint å høre at dere hadde en så fin dag!

Vi hadde også utendørs vielse. Vi ble viet av ei venninne av meg, og hun var villig til å stille opp uansett hvor vi ville være. Etter mye om og men fant vi ut at vi ville gjøre det enklest mulig; på tinghuset. Men venninna mi foreslo da at om det ble fint vær, kunne vi bruke bakgården til tinghuset, så da ble det slik :) Og godt var det, for alle de fremmøtte ville det ikke vært plass til i det lille rommet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...