skogis Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hei Sender noen bilder av vår dag - den ble helt som vi ønsket.
mia83 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Å så vakkert det så ut!! Og så nydelig vær dere hadde!!! Høres kjempeflott ut å gifte seg ute da!!
thumbalina Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hei Sender noen bilder av vår dag - den ble helt som vi ønsket. Gratulerer! Hvor hadde dere vielsen? så ut til at det var litt badende gjester rundt dere =) orginal ide! jeg hadde også veldig lyst på utendørs vielse (borgerlig da..) men tør ikke ta sjangsen på været....... så da blir det kirkebryllup innendørs.. =)
skogis Skrevet 10. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer! Hvor hadde dere vielsen? så ut til at det var litt badende gjester rundt dere =) orginal ide! jeg hadde også veldig lyst på utendørs vielse (borgerlig da..) men tør ikke ta sjangsen på været....... så da blir det kirkebryllup innendørs.. =)
Markjordbær Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Gratulerer, og fint å høre at dere hadde en så fin dag! Vi hadde også utendørs vielse. Vi ble viet av ei venninne av meg, og hun var villig til å stille opp uansett hvor vi ville være. Etter mye om og men fant vi ut at vi ville gjøre det enklest mulig; på tinghuset. Men venninna mi foreslo da at om det ble fint vær, kunne vi bruke bakgården til tinghuset, så da ble det slik Og godt var det, for alle de fremmøtte ville det ikke vært plass til i det lille rommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå