Gå til innhold

Prisen på Bh`er på Lalina


Frigg

Anbefalte innlegg

Hva slags priser er det på bh`ene på Lalina?

Regner med de er noe dyrere enn "vanlige" bh`er, men de er vel verdt prisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ligger vel fra 200-300 og oppover.

De er så absolutt verd prisen. Du får kjempegod service der også.

Når du først vet størrelsen din kan du fint kjøpe bh-er på internett, som figleaves.com og bravissimo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to bh`er fra Lalina, og den ene kostet ca 550, og den andre 740. Den billigste er kjempebehagelig, men den dyreste fikk jeg i helt feil str (tross masse hjelp fra butikkdamen), så den var bortkastet.

Dessuten synes jeg Lalina har skikkelig dårlig utvalg. Liker Change, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Aldri fått god service på Lalina og av det jeg har kjøpt har jeg brukt det lite.

En litt sær dame på Aker Brygge er meget god på BH-er, men jeg tror hun er den eneste av dem som jobber der som virkelig bryr seg om hva kunden har på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med både LaLina og Change, er at bh'ene til Change blir slappe i fisken raskere enn de fra LaLina. Sikkert helt naturlig, siden bh'ene jeg har fra LaLina koster omtrent 3 ganger så mye...

Hvis du er villig til å invistere litt penger i bh'er, så vil jeg tipse om Norsk Undertøimagasin i Prinsensgate. Ligger like rundt hjørnet for Steen og Strøm, motsatt gate enn Karl Johan. Flinke, voksne damer som er super-service-minded. Liker meg bedre der enn på LaLina, kanskje mest fordi "alle" går til LaLina og det blir kø der. Prisene ligger omtrent på samme nivå, de jeg har kjøpt har kostet mellom 500 og 900 kr. (Og så har jeg gått på La Senza i Nedre Slottsgate og funnet truser som har matchet sånn passlig, og spart MYE penger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kommer det litt an på hvilken str og bra støtte du trenger. Lalina har best utvalg i størrelser hvertfall. Den hjelpen jeg har fått der har vært meget bra, men den kan sikkert variere. Vet det er mange som ikke liker at BHn strammer rundt ryggen... Men det er faktisk der den skal gjøre mest av jobben sin. Man bruker en ukes tid på å gå inn en BH og, kan være lurt å bruke forlengere helt i starten, for de vider seg ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...