Gå til innhold

Flip-flops til straden...


Gjest Gjest_Stina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Stina_*

Okai, jeg innser at det var en tabbe å vente til nå, for når virker det som alt av sommervarer er borte fra butikkene for lengst.

Saken er at vi skal til sydligere strøk om en måneds tid, og da trenger jeg et par nye flip-floper som skal brukes til og fra stranden og den slags. De må altså tåle litt sand og vann!

Er det noen som har gode tips på nettbutikker som har et utvalg slike (og som sender kjapt)?

Enda bedre om det finnes butikker som har igjen en del slikt i Oslo, gjerne vestover mot Asker og Bærum.

Jeg vil helst ha noen nette varianter - vet at det finnes mange litt kraftigere, men det blir bare seendes ut som en klump på føttene mine siden jeg er liten av vekst og har tynne ben ellers...

Hjeeeeelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk i går kveld forbi skobutikken Walkabout i Lille Grensen. Der hadde de bl.a et bord fullt av Hawaiianas flip-flops på salg til 50%. (De har mye andre fine sko der også, og så ut som de hadde ganske mye sommervarer igjen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte et par brune havaianas fra lillevinkels nettbutikk for et par uker siden. De kom etter bare to dager! :)

Anbefaler havaianas, lette, komfortable, praktiske og stilige. ( i den grad flip flops kan være stilige...) :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det aller enkleste er å kjøpe flip-flops dit du drar. Hvis det er et populært reisemål med strand, kan jeg garantere at flip-flop-utvalget er tre ganger så stort som her, og tre ganger billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg også å kjøpe der nede. Kjøpte mine havaianas i kroatia for to somrer siden, og de kostet 80 kr i en havaianas butikk. Ekte vare. Så da sparte jeg jo endel da. pluss at de var skikkelig fine go har ikke sett de hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de som anbefaler deg å kjøpe når du har kommet frem. Har nettopp vært til Kreta, og utvalget der var mye større enn her hjemme...og ikke minst billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...