Gå til innhold

dark knight


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

da har jeg sett dark knight. skjønt den siste gode batmanfilmen i mine øyne endte med batman forever...

i dark knight møter vi the joker og vi ser hvordan two face blir two face. og dette skal likssom foregå før den første batmanfilmen? i den første batmanfilmen er det batman selv som "skaper" the joker. men her dukker han bare opp av intet og batman selv sier ikke at han kjenner ham fra før?

har lest på imdb at denne batmanfilmen står helt på egne føtter men er litt teit at det er så mange batmanfilmer før denne som inneholder the joker og two face.... er kanskje litt forvirrende?

ps heath er fantastisk som jokeren, han skulle hatt mer screen time bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes filmen er kjempebra! Er ikke spesielt glad i superheltfilmer og heller ikke mange av filmene om Batman. The Dark Knight og Batman Begins, derimot, er begge veldig bra. Christopher Nolan vet hva han gjør. Det er forøvrig Batman Begins Nolan bygger videre på i The Dark Knight. Ikke alle de andre filmene av varierende kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har sett alle batman filmene er vel ikke akkurat en stor fan men samler på filmer så har vel egentlig sett ganske mye. Må si dark night var en av de beste filmene jeg har sett, og de kunne ikke valgt en bedre skuespiller enn Heath Ledger (jokeren). Dette var hans store gjennombrudd, så synn han døde!

Endret av prudence_88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Dark Knight var en helt okay film, kjæresten min likte den nok bedre enn meg, hehe. For all del, den var absolutt underholdende og full av morsomme øyeblikk og gode skuespillerprestasjoner.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...