Gå til innhold

Pigmentflekker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har etter uheldig bruk av en salve i ansiktet, fått brune pigmentflekker på begge kinn... :tristbla: Er det noen som har noen råd for åssen jeg skal få de bort?? Jeg har hørt om laser, salven Arabela (?) e.l. og eplecidereddik. Sistnevnte bruker jeg nå hver kveld (blandet med 50% vann). Har ennå ikke merket noen forbedring... :sukk: Noen som har noen nye råd/kjerringråd å foreslå for meg?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har etter uheldig bruk av en salve i ansiktet, fått brune pigmentflekker på begge kinn... :tristbla: Er det noen som har noen råd for åssen jeg skal få de bort?? Jeg har hørt om laser, salven Arabela (?) e.l. og eplecidereddik. Sistnevnte bruker jeg nå hver kveld (blandet med 50% vann). Har ennå ikke merket noen forbedring... :sukk: Noen som har noen nye råd/kjerringråd å foreslå for meg?? :sjenert:

Uff, kjenner meg igjen,der du..

Jeg har nettopp fått anbefalt en krem fra kinsarvik.no som heter Super Gladin. Verdt et forsøk, tenker jeg.

Gjest Gjest! :)
Skrevet

Jeg hadde det før, og gikk til legen. da fikk jeg resept på en krem mot dette.(husker ikke hva den heter..)

Men kjenner ei anna ei som også har pigment flekker. hu var hos hudlegen. så nå tar hu et sånn spesielt "solarium" som visstnok gjør at de blir borte...

Skrevet

Bruk høy solfaktor i ansiktet, og bruk heller selvbrunings krem i ansiktet.

Skrevet
Bruk høy solfaktor i ansiktet, og bruk heller selvbrunings krem i ansiktet.

Jo takk for det du... men det var ikke det jeg lurte på... vil bli kvitt de ser du.

Ang. dette så praktiserer jeg det ja. :sjenert:

Skrevet
Jo takk for det du... men det var ikke det jeg lurte på... vil bli kvitt de ser du.

Ang. dette så praktiserer jeg det ja. :sjenert:

Jeg har prøvd det meste av kremer, uten at de har hjulpet nevneverdig...

Super Gladin har solfaktor 15, derfor tror jeg at flekkene reduseres...

Jeg tror nok dessverre ikke det finnes kjerringråd for å få fjernet pigmentflekkene...derfor kom jeg med det svaret jeg gjorde... :sjenert:

Skrevet
Jeg har prøvd det meste av kremer, uten at de har hjulpet nevneverdig...

Super Gladin har solfaktor 15, derfor tror jeg at flekkene reduseres...

Jeg tror nok dessverre ikke det finnes kjerringråd for å få fjernet pigmentflekkene...derfor kom jeg med det svaret jeg gjorde... :sjenert:

Ok. Jeg har funnet et kjerringråd på nettet med eplecidereddik.... tenkte kanskje noen hadde noen flere... :sjenert:

Skrevet

Må bare dytte denne litt opp... håper på flere svar... :gjeiper:

Skrevet

Det sto noe om dette i siste Tara - mulig du kan finne noe som kan hjelpe der.

Skrevet

Det skal jeg undersøke! Takker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...