Gregers Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Pulte analt på fylla en gang. Plutselig bøyde kjerringa seg ned og sugde meg etterpå. Jeg fikk helt sjokk, selv om "underkastelsen" isolert sett var tennende. Dette var noe hun gjorde helt på eget initiativ og ut fra det blå, så du kan tro jeg reagerte med vemmelse. Dette var tydeligvis noe hun var vant til å gjøre, så jeg undres på om jeg tilfeldigvis har støtt på noen med en helt sinnsyk fetish eller om det foregår ting på soverommene i de tusen hjem som fremdeles er ekstremt tabubelagt.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Tror ikke det er helt uvanlig, men det er ikke noe jeg selv er intressert i.
Filur Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Har gjort det en gang, med en ons. Men da var jeg høy. Har aldri fått meg til å gjort det i "edru" tilstand.
Gjest StockDama Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Kunne aldri i verden falt meg inn =D Men a2m er nok ikke heeelt uvanlig heller nei.
Einar Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Spørsmål til trådstarter: Ville du ha kysset henne etterpå? "Gulp"... For min del kan jeg godt kysse partner etter at hun / jeg har utført oralsex. Men etter analsex..? Uffda.
Einar Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Og en ting til... "Kjerringa"....? Jeg ler meg i hjel.
Caramela Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Kanskje jeg er litt skitten? Har ikke så store problemer med det egentlig...
Gjest bf Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Min kjære gjorde det en gang med meg, når forelskelsen var størst. Vi gav fra oss all kontroll og bare knullet uten noen tanker i hodet.. Skulle ønske man var forelsket for evig!
Caramela Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Min kjære gjorde det en gang med meg, når forelskelsen var størst. Vi gav fra oss all kontroll og bare knullet uten noen tanker i hodet.. Deilig :D
Gjest gjest- Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Nei, den blir for drøy for meg ! Etter den har vært i hull nr 2 er man ferdig ! da får han enten tømme seg eller klare resten på egenhånd
Vaarin Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Har aldri prøvd det... Men ser ikke bort i fra at det kunne skjedd hvis jeg hadde tatt noen pils på forhånd. Helt ærlig synes jeg det er småekkelt, men samtli; alt må prøves en gang
Gjest *Mim* Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Beklager, men akkurat bæsj i munnen synes jeg er lite tiltalende.
Småkjekset Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Beklager, men akkurat bæsj i munnen synes jeg er lite tiltalende. Får man bæsj i munnen har man gjort noe galt.. Og slurvet veldig med hygienen.
Småkjekset Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Dette har jeg og kjæresten min gjort en gang. Det bare ble sånn, og jeg hadde ingen negative tanker i forbindelse med det.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 a2m?? Hva betyr det? Du har hørt om ATM? Minibank på engelsk. A2M er en slags sex-versjon av denne.
Småkjekset Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 A2M er en forkortelse på ass-to-mouth..
Småkjekset Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Du har hørt om ATM? Minibank på engelsk. A2M er en slags sex-versjon av denne. Veldig usaklig her gjest..
Gjest *Mim* Skrevet 4. september 2008 #19 Skrevet 4. september 2008 Får man bæsj i munnen har man gjort noe galt.. Og slurvet veldig med hygienen. Ingen skal få meg til å tro at det ikke er bæsjerester på pi**en etter at den har vært oppe i tarmen. Man skurer vel ikke oppi der først? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 Veldig usaklig her gjest.. Eier du ikke humor eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå