Gjest -TS- Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Jeg prøver meg her også, skrev dette først på seksualforumet, men fikk ikke noe respons der, så usikker på hvem kategori dette tillhører. For 2-3 dager siden så hadde jeg og min kjære sex, vi holdt på i gode 35 miutter, og han "bommet" et par ganger (han dtatt ut og når han skulle putte inn igjen, så traff han på en måte ved anus) Dette skjedde gjentatte ganger, og når vi var ferdig så hadde jeg ganske vondt der rett og slett. Dagen etter så var jeg bittelitt hoven der, jeg gikk med en litt nyskjerrig stringtruse hele dagen og den gnagde endel. På kvelden så har jeg ganske vondt der, og sjekker ut litt.. Ser at jeg har en ganske hoven litt avlang kul mellom anus og vagina. Er dette vanlig? Burde jeg dra å få sjekket dette? Den er ganske ubehagelig og vondt rett og slett.. Noen som har opplevd liknende?
Essie_ Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 Jeg vil jo tro at dette ikke er farlig hvis det er pga at din kjære bommet, og at det vil gå over av seg selv. Men jeg ville unngått stringtruser som gnager. Går det ikke over i løpet av enda 2-3 dager ville jeg dratt til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå