Gå til innhold

Håpet

Håpet

Anbefalte innlegg

Jeg fikk time hos den gyn jeg ville, så nå er jeg strålende fornøyd.

Må vel forføre mannen litt i dag også - siste sjanse for å unngå prøverør. Må jo gjøre det vi kan :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spinnvil: Hyggelig at du titter innom meg :klemmer:

En dag mindre til spraystart. Gruer meg litt for smaken på sprayen jeg. Vanilg nesespray smaker jo helt forferdelig, og denne er vel neppe bedre?

Eggløsning var trolig i går, og vi har gjort vårt :sjarmor: Så da er det bare å vente da...

Gruer meg forresten til mensen. Lurer på om den kan bli utsatt pga sprayen? Lite lyst til å få gravidforhåpninger om det ikke er reelt. Og så er vel ikke sprayblødningen av den snilleste heller :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Høstjenta :klem:

Er klar for spraying i morra nå - tror jeg :sjenert:

Ingen vei tilbake nå hvertfall ;)

Helga har forøvrig vært både hyggelig og sosial, men må innrømme at jeg er sliten om dagen. Mistenker at psyken sliter meg litt ut med mye skumle tanker ang forsøket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang med sprayinga.

Synes det erlitt ekkelt jeg da, men det gikk i grunnen litt over all forventning altså :jepp:

Nå er det bare å krysse for at jeg unngår så mange (ille) bivirkninger...

Er i grunnen ikke så mye spennende prøving å fortelle om da. Lever jo fremdeles i optimismen om at det kan ha lyktes på denne eggløsningen. Kanskje får vi svar på det til helgen, eller starten av neste uke? Eller - svar får vi jo uansett da. Måtte det bare ikke være den hersens blødningen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i gang Håpet !!!!!!!!!!!! :fnise: :fnise:

(kommer vel til å bli ganske lei av den sprayinga etterhvert tenker jeg )..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei! ;)

Tror mange opplever at mensen blir forskjøvet på spray. Jeg fikk mensen på spraydag 11 (tror jeg?), dvs CD 31, og jeg pleier som regel å få den på CD 27.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kylling :klemmer: Velkommen hit ;)

spraydag 11 ja, det blir...

*telle*

det blir onsdag 27. det. Kjekt å vite at det kan trekke litt ut med denne blødningen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og Ann er helt likt i løypen, morsomt å se, Håpet! Håper sprayen ikke forårsaker for mye tull. Jeg begynner på spray om én uke - grugleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sprøtt at vi er helt likt ja, og artig å se hvordan vi følges ad utover i forsøket :jepp:

Spennende at du kommer rett etter også da! En uke er ikke lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok Håpet! Koselig :)

Spennende tider for dere nå, får håpe sprayen gjør jobben sin for dere da og at det ikke blir så mye bivirkninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist at sprayen er slem med deg, Håpet! Den skulle hatt juling :sprettert: Er det noen spesielle bivirkninger du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayen er slem med meg :(

Er den slem med deg ??? Hvordan da ?

Jeg hadde noen runder med skikkelig hetetokter i går, ellers er jeg "uggen" , men det har jeg vært i LANGE stunder føler jeg :sukk:

*synes fremdeles det er gøy at vi er HELT likt jeg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får bivirkninger av sprayen jeg altså. Er sliten og trøtt, føler meg i grunnen ganske så utmattet... Tung i hodet (ordentlig hodepine holder seg heldigvis unna forløpig), har lette antydninger til hetetokter og så er jeg trøtt trøtt trøtt og uggen. Føler meg konstant dagen-derpå :forvirret:

Legen har sykemeldt meg delvis, testen jeg tok i dag var negativ og jeg må bare manne meg opp til sprayblødningen - som jeg gruer for...

Herlig søndag i Håpet-heimen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er jeg hormonella da. Er jo vant med å bli det før mensen, men denne gangen topper det alle tidligere opplevelser. Mannen bare :ler: og da blir jeg :sinna:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at sprayen har sånn effekt på deg, da :tristbla: Jeg tror det er lurt å få sykemelding, for dette er ikke en enkel sak. Lurt å ta vare på deg selv så mye du kan. Håper det blir bedre snart! :klemmer:

Hormonella, ja, det vet jeg endel om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...