Gjest always Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Var på Ikea sine nettsider og fant mye fint, men kunne ikke finne ut hvordan jeg bestilte no av det. Går det i det hele tatt å bestille over nett? Håper det.. er langt oppe i nord og her er det ingen Ikea butikker :S
spardame Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Her er bestillingsskjema: http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/bestilling.html Du må gå inn på hvert produkt, klikke linken "pakkens mål, vekt og artikkelnr.", og kopiere artikkelnummeret inn i skjema. Ganske tungvindt med andre ord, men det går Har du postnummer som begynner på 7, 8 eller 9, må du huske på at det gjelder spesielle vilkår om forhåndsbetaling og sånt noe. Er informasjon om det på siden med bestillingskjemaet.
Gjest always Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Tusen tuuusen takk for svar Nå har du gjort dagen min :D
Gjest Lilleulv Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 åssen er det å bestille fra ikea-katalogen på nett? kommer de med varene på døra? blir det dyrt? og hva hvis man bestiller sykt mye?
Pasha Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 samme pris om du bestiller et helt kjøkken med tilbehør, som om du skulle ha bestilt en musematte
IrmaAdele Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 samme pris om du bestiller et helt kjøkken med tilbehør, som om du skulle ha bestilt en musematte Det er det vel ikke. "Postpakke 190,- Vi sender varene som postpakke® hvis mulig. Postpakken har målene 120×60×60 cm og maks 30 kg. Postpakke koster det samme i hele Norge."
Pasha Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 ei vennine av meg skulle bestille et laptop bord (som man kan ha på knærne når man sitter i sofan) og fikk faktisk mer i frakt enn hva vi gjorde på kjøkkenet vårt. (nå var det pga av vi bor nærmere ikea enn henne.. men hadde hun bestilt et kjøkken hun også,.. hadde det kostet henne like mye i frakt som det bordet). men akkuratt en liten musematte hadde du kanskje sluppet unna med over 1000kr i frakt på
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Her jeg bor (laaangt fra nærmeste ikea) er det vanlig at folk går sammen om bestillingene. Alltid noen som vet om noen som skal bestille fra ikea, eller man legger rett og slett ut annonse der man leter etter noen å bestille sammen med. Jo flere som deler på fraktkostnadene, jo billigere blir det...
Gjest always Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Haha, typisk De glassene jeg hadde så utrolig lyst på sender dem ikke ut via post :/ Og da er man jo like langt
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Hvordan vet man om de sender som postpakke?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Leser litt på nettet på IKEA. Betyr dette at om jeg kjøper en ting koster det 1699 kr dersom man er under spesielle vilkår?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå