Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg har lurt litt på dette en stund, så spør her om noen har funnet ut noe. Jeg har byttet høvler med kanskje 2 års mellomrom, fordi jeg får problemer med å finne barberblader til de hersens "damehøvlene" som hele tida bytter fasong og barberblader. Jeg har ikke god nok råd til å kjøpe flere typer for å finne ut om man virkelig må ha èn bestemt blad-type til hver høvel-type heller. Da jeg var i Tyskland i sommer, kjøpte jeg 2 pakker med barberblader til Sensor Excel, fordi det var en høvel jeg hadde og syntes å huske at jeg fortsatt hadde... Men da jeg kom hjem husket jeg at jeg bruker jo vanlig Mach 3 nå, og alle bladene var bortkastet fordi de ikke passet. Så det jeg konkret lurer på: - Er det andre høvler enn Sensor Excel-høvelen som kan bruke Sensor Excel bladene? Eller er bladene bare å hive i søpla siden jeg aldri ser høvelen i butikken mer? - Er det andre typer blader enn Mach 3-blader som passer til Mach 3-høvelen? Feks Mach 3 Turbo?
pittie Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg tror du må ha egen sensor excel høvel til de bladene.. Men er ikke 100% sikker. Mach 3 turbo passer på Mach 3 høvelen. Hvis du ser godt på festene ser man gjerne om de passer. Endret 7. august 2008 av pittie
Cowgirl22 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 mach 3 bladene passer også til venushøvlene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå