Gå til innhold

Barberhøvler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lurt litt på dette en stund, så spør her om noen har funnet ut noe.

Jeg har byttet høvler med kanskje 2 års mellomrom, fordi jeg får problemer med å finne barberblader til de hersens "damehøvlene" som hele tida bytter fasong og barberblader.

Jeg har ikke god nok råd til å kjøpe flere typer for å finne ut om man virkelig må ha èn bestemt blad-type til hver høvel-type heller.

Da jeg var i Tyskland i sommer, kjøpte jeg 2 pakker med barberblader til Sensor Excel, fordi det var en høvel jeg hadde og syntes å huske at jeg fortsatt hadde... Men da jeg kom hjem husket jeg at jeg bruker jo vanlig Mach 3 nå, og alle bladene var bortkastet fordi de ikke passet.

Så det jeg konkret lurer på:

- Er det andre høvler enn Sensor Excel-høvelen som kan bruke Sensor Excel bladene? Eller er bladene bare å hive i søpla siden jeg aldri ser høvelen i butikken mer?

- Er det andre typer blader enn Mach 3-blader som passer til Mach 3-høvelen? Feks Mach 3 Turbo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror du må ha egen sensor excel høvel til de bladene.. Men er ikke 100% sikker.

Mach 3 turbo passer på Mach 3 høvelen. Hvis du ser godt på festene ser man gjerne om de passer.

Endret av pittie
Skrevet

mach 3 bladene passer også til venushøvlene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...