Gå til innhold

Volvo V50, Audi A4 eller Saab 9-3


Gjest Gjest_Maya_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maya_*

Skal kjøpe ny bil, og vurderer disse tre modellene. Noen som har erfaring med noen av dem? Lurer litt på hva man egentlig får plass til i bagasjerommet samt komfort etc. Hadde vært kjempefint med noen tilbakemeldinger, positive som negative :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TS- Maya
Skal kjøpe ny bil, og vurderer disse tre modellene. Noen som har erfaring med noen av dem? Lurer litt på hva man egentlig får plass til i bagasjerommet samt komfort etc. Hadde vært kjempefint med noen tilbakemeldinger, positive som negative :)

Glemte å si at det var stasjonsvognene jeg er intresert i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror kjørte tidligere Volvo V40 og byttet over til Saab 9-3 og har ikke angret et sekund sier han. Enda han var å prøvde den nyeste Volvo`en også (V50). Saab er litt spesiell sett i forhold til de andre merkene, men dog en fantastisk bil som virkelig er god å kjøre, har nok motorkraft (minste diesel) og en bra kvalitet på det hele.

Eneste jeg ville anbefale deg er faktisk å ta tiden til hjelp å prøvekjøre slike biler som er av din interesse. Skulle du ikke være ute etter en helt ny bil kan du ganske sikkert finne noen tester på nettet om de modeller du ønsker/mener du har råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May TS

Takk for tilbakemelding! Bra at han var fornøyd med byttet, søkte på nettet i går, og fant ut at det har vært en del problemer med V50, som ikke burde være der på en så dyr bil... Tenkte på en 2005-2006 modell, mellom 250 og 300, virker som man får en del for pengene i disse bilene... Vet du om broren din får plass til en barnevogn baki? Eventuelt en hund eller to i tillegg? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg aner ikke hva han får plass til og ikke, men de gangene jer har lastet opp der synes jeg det virker stort. Som en annen sa kan du jo tenkte på en Saab 9-5 om denne blit litt for liten, da de begge er superflotte biler som har fantastiske egenskaper.

Du kan finne noen svært gode eksempllarer for rundt 250k, og da mer relativt lav kilometer, ikke den minste motor, og en del utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnevogn tror jeg ikke er noe problem i volvoen eller audien hvertfall, er verre med bilstol. Det blir trangt i forsetet hvis du vil ha barnet bakover lengre enn et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...