Gå til innhold

Sprutorgasme

Gjest Gjest_LilleMeg_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_LilleMeg_*
Skrevet

Ok, jeg er jente og ejakulerer når jeg får orgasme. Dette var ok da jeg var i et langvarig forhold for samboern visste liksom hva som skjedde. Men nå som jeg er single/dater syns jeg det bare er pinlig og det binder meg..

Hadde f.eks sex med en ny fyr for litt siden, og da han slikket meg til himmels og det "gikk for meg" fikk jeg det overraskede blikket: "hva f.. skjedde nå..?" Akuratt som han tror jeg tisset på meg..

Er det bare jeg som syns dette er pinlig? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste menn synes jo at dette er et stort pluss, mange som blir opphisset av det..

Tror jeg har lest ett eller annet sted at 1 av 10 kvinner ejakulerer, og at de aller fleste kan "læres" opp til dette.

Jeg opplever dette også selv, men kan merke det når det er på vei og "holde" igjen slik at det ikke kommer noe.

Dersom du syns det er flaut kan du vel nevne til partneren at du spruter, sånn at han er litt forberedt, kanskje han vil glede seg litt ekstra :lur:

Skrevet
Ok, jeg er jente og ejakulerer når jeg får orgasme. Dette var ok da jeg var i et langvarig forhold for samboern visste liksom hva som skjedde. Men nå som jeg er single/dater syns jeg det bare er pinlig og det binder meg..

Hadde f.eks sex med en ny fyr for litt siden, og da han slikket meg til himmels og det "gikk for meg" fikk jeg det overraskede blikket: "hva f.. skjedde nå..?" Akuratt som han tror jeg tisset på meg..

Herregud!

Du skal bare være glad til,om de du har sex med har såååå liten peiling skal de bar ha det så godt.

De fleste komissene jeg har pratet med sier de hadde blitt sprenkåt om jenta hadde sprutet.

Jeg å dama trener å jakter villt på sprutorgasmen hennes,heller dårlig hell t nå,det kommer noen dråper av og til.

Vi begge blir sprengkåt ved tanken på at det kanskje kommer til slutt :jepp:

Gjest Gjest_Pjusken_*
Skrevet
Herregud!

Du skal bare være glad til,om de du har sex med har såååå liten peiling skal de bar ha det så godt.

De fleste komissene jeg har pratet med sier de hadde blitt sprenkåt om jenta hadde sprutet.

Jeg å dama trener å jakter villt på sprutorgasmen hennes,heller dårlig hell t nå,det kommer noen dråper av og til.

Vi begge blir sprengkåt ved tanken på at det kanskje kommer til slutt :jepp:

Litt off topic, men hvordan trener dere? Har lyst til å lære jeg også! :D

Skrevet
Litt off topic, men hvordan trener dere? Har lyst til å lære jeg også! :D

Har lastet ned filmer med axel braun som demonstrer teknikker på hvordan det gjøres.

Når jeg prøver å massere G-punktet sier dama ifra når hun kjenner følelsen ellenår det bare er godt,liten vits å massere om "følelsen" ikke er der.

(Tissefølelsen/godfølelsen)

Gjest Gjest_Einarpet_*
Skrevet

Det er jo glimrende for din egen seksualitet at du faktisk får skikkelige orgasmer.

Så vil jeg jo si at dersom de gutta som du "dater" og har sex med blir overrasket / sure fordi de tror du tisser på deg bør de jo byttes ut med noen litt mer erfarne. Ihvertfall bør de byttes ut med noen som er litt mer interesserte i kvinners - og din - seksualitet enn som så...

Jeg har fått noen kvinner til å ejakulere. Første gang var jeg 18 og vi holdt på i bilen min. Da jeg fikk hele "spruten" over meg forstod jeg med én gang hva som skjedde. Litt har man jo lest...

Lykke til med sprutinga!

.-)

Gjest Gjest *266
Skrevet

Å lære seg å sprute trenger du gjerne et langvarig forhold, der mannen først masserer hele kroppen, finner "rough spots" og myker de ut (dette trengs mest kun i begynnelsen). Bruke en god time på det, og ha masse foreplay før det også.

Så kan han bruke en fingerteknikk opp mot g-punktet, og når du til slutt kommer, lar du deg rive helt med.

Skrevet

Jeg drømmer om en kvinne som kan ha en skikkelig spruteorgasme, gjerne når jeg slikker henne.

Snakk om det før dere kommer i senga da, jeg er sikker på han vil syns det er spennende, og ikke tro det er tiss (som er turn off for de fleste)

Skrevet

Er litt skeptisk til all denne sprutingen. Kilden til spruten skal vistnok vere det kvinnelige motstykket til mannens prostata. Altså et rudiment som fremdeles fungerer. Men når en ser på det lille , 4 - 5 gram, som kommer ved en vanlig mannlig ejakulasjon, og sammenligner det med den ofte store dammen av kvinnelig sprut, så er det nok bare BLÆRA som har slik kapasitet.

Har også lurt på om det kan finnes ekte kvinnelig sprut som i mengde og type veske kan sammenlignes med mannens, men er videreutviklet til å også inneholde store mengder tiss.

Skrevet
Er litt skeptisk til all denne sprutingen. Kilden til spruten skal vistnok vere det kvinnelige motstykket til mannens prostata. Altså et rudiment som fremdeles fungerer. Men når en ser på det lille , 4 - 5 gram, som kommer ved en vanlig mannlig ejakulasjon, og sammenligner det med den ofte store dammen av kvinnelig sprut, så er det nok bare BLÆRA som har slik kapasitet.

Har også lurt på om det kan finnes ekte kvinnelig sprut som i mengde og type veske kan sammenlignes med mannens, men er videreutviklet til å også inneholde store mengder tiss.

Helt enig. Er også meget skeptisk til denne sprutingen. Jeg er kvinne, og kan også få denne "tissefølelsen" like før en orgasme. Og etterpå må jeg alltid på do. Det som kommer har ikke farge og lukter ikke, men det er tiss.

Pussig at så mange her inne sier de kan sprute, men her kan man jo skrive hva som helst uten at noen kan sjekke det.

Skrevet
Helt enig. Er også meget skeptisk til denne sprutingen. Jeg er kvinne, og kan også få denne "tissefølelsen" like før en orgasme. Og etterpå må jeg alltid på do. Det som kommer har ikke farge og lukter ikke, men det er tiss.

Pussig at så mange her inne sier de kan sprute, men her kan man jo skrive hva som helst uten at noen kan sjekke det.

Hadde ikke alle filmlenker blitt slettet her inne,da kunne man lagt ut snutter som viser kvinnelig ejakulasjon.

Har ikke sett det i virkeligheten,det ser ut som tiss,det er like tynnflytende som tiss,men det er ikke tiss,det er jeg ganske sikker på.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det ser ikke ut som tiss, det er helt klar væske... De klippene på nett er nok ofte tiss, dog. Iallefall ser det slik ut på meg.

Jeg har hatt en partner som sa: "Helvete, pisser du?" det var vel noe av det siste han sa til meg.

Menn bør være opplyste nok til å vite at det finnes noe som heter kvinnelig sprut, selv om de ikke har opplevd det før.

Hvis jeg har en partner som gjør at jeg ikke nyter sexen, fordi jeg er redd for hans reaksjoner, så er det ikke bra.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Forøvrig, jeg klarer ikke tisse når jeg har sex... Men jeg spruter. Altså det er to helt ulike funksjoner. Det kjennes heller ikke ut som jeg må tisse før jeg kommer, men det er en enormt sterk følelse i hele underlivet, hvor alt liksom blir "presset fram" og i det kommer spruten.

Jeg bare "kan" det, og det skjer ofte, jeg har ikke øvd, men etter at jeg var trygg og lærte meg å slappe av og ikke tenke "Herregud tenk hvis han tror jeg tisser!" så har jeg også sprutet oftere, og kommet hardere.

For meg har det ingenting med hva slags type orgasme det er, jeg får det når jeg er avslappet og kåt.

Skrevet

squirting, som det kalles på verdens språket, er RÅTT!

Våte damer er hva Norge vil ha.

Det er jo alltid digg når man klarer å gi orgasme til ei jente, men hvis hun i tillegg squirter føler man at man har tatt orgasmen ett steg videre.

Jeg elsker mus. Det er kjølig uten.

Skrevet
Forøvrig, jeg klarer ikke tisse når jeg har sex... Men jeg spruter. Altså det er to helt ulike funksjoner. Det kjennes heller ikke ut som jeg må tisse før jeg kommer, men det er en enormt sterk følelse i hele underlivet, hvor alt liksom blir "presset fram" og i det kommer spruten.

Jeg bare "kan" det, og det skjer ofte, jeg har ikke øvd, men etter at jeg var trygg og lærte meg å slappe av og ikke tenke "Herregud tenk hvis han tror jeg tisser!" så har jeg også sprutet oftere, og kommet hardere.

For meg har det ingenting med hva slags type orgasme det er, jeg får det når jeg er avslappet og kåt.

Det er vel ikke så mange som klarer å tisse når de har sex,det er vel heller ikke så mange som klarer å tisse når det er folk tilstedet.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Nettopp! Det var en referanse til folk som tror man tisser når man spruter!!

Skrevet

mener også at jeg på en side med sexopplysning (husker ikke hvor), leste at det faktisk er fysisk umulig å tisse når man får orgasme, at det er to hendelser som rett og slett ikke lar seg gjøre samtidig.

Om dette stemmer eller ikke, aner jeg ikke, men vet jeg har lest det på en info-side engang.

Og til TS, nei, jeg ville ikke syntes det var flaut!

Ville syntes det var deilig. Har sprutet ved fingring en gang, og resten av gangene har jeg sprutet med eksen inni meg. Da blir det ikke like tydelig, men han kjente det visst veldig godt. Både på sammentrekninger og på plutselig klissvåt.

skulle gjerne kunnet få det ofte, og vet at det er mange menn som ville syntes det var utrolig digg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...