Gjest Jeg_er_anonym Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Det er litt sånn at gutter liker rå sex, mens jenter bare liker kose-romantisk sex. de fleste vet at det er bare tull, at det virker andre veien også, og mange (inkl. meg) liker å variere. Som ei venninne sa til meg en gang på vors: (faktisk tidlig på et vors...) -Hva el. hvem som tror at jenter alltid vil bare bli koset med, vi vil da for faen i blant også bli grisepult opp etter veggen og bli nedsprutet!! Så få høre da jenter! Hva og hvordan liker dere det? Min favorittposisjon forøvrig er at jenta ligger med hodet bak over sengekanten mens jeg "munnpuler" henne. Gjerne denne posisjonen til sist, med en avslutning med sæd over ansikt og pupper! -jiiihaaa! m27
Hinata Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Liker best gode gamle misjonæren, i alle dens former Aller best er vel å ha beina mine på skuldrene hans.. Namnam... Nei, må snart få meg noe
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #3 Skrevet 6. august 2008 Liker best gode gamle misjonæren, i alle dens former Aller best er vel å ha beina mine på skuldrene hans.. Namnam... Nei, må snart få meg noe Når dama rir meg med baken mot meg,god utsikt til den deiligr rumpa hennes. Nam Nam!
Gjest Gjest_pjusken_* Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Liker best å sitte på sofakanten mens han sitter forran meg på kne på gulvet... Enten med beina mine til siden, eller opp på skuldrene hans... Mmmmmm!
Candle Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Jeg liker best når han sitter i sofaen eller inntil en vegg, også sitter jeg oppå han og rir han. Også den klassiske misjonæren er også en av favorittene!
Gummiloppa Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Liker best å ligge i skje med han bak meg Ellers er jeg også veldig glad i misjonæren!
Gjest virvelvind Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Jeg kan ikke plukke ut èn jeg liker best Men jeg er mer glad i røff sex enn kosesex.
Gjest denvi25 Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 jeg liker misjonær og doggy, enten på knær eller liggende flatt på magen... liker ikke de avanserte stillingene, med bena over skuldrene f.ex. liker heller ikke å ri, puppene er så stygge da og jeg er avhengig av at han utfører støtene for å kjenne noe. liker ikke oralsex, hverken å gi eller motta.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Hva er det med at damer er så redde for puppene sine når de rir? Må da skjønne at vi gutte elsker å se og ta på dem!
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Hva er det med at damer er så redde for puppene sine når de rir? Må da skjønne at vi gutte elsker å se og ta på dem! Mange damer liker heller ikke doggy,der er de redd for at rompa ser stor ut,har forresten hørt det når jeg har blitt ridd å Kvinner er sin egen største fiende å kritiker
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 tenker dere gutter aldri usj nå henger ballene og ser stygge ut. rumpen min har for mye hår og kviser huff ser hun det? syns hun jeg har hengepupper?
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 tenker dere gutter aldri usj nå henger ballene og ser stygge ut. rumpen min har for mye hår og kviser huff ser hun det? syns hun jeg har hengepupper? Øhhhhhhh! Nei Har andre ting å konsentrere om under sex,trur du glemmer at MENN ikke har den kroppsfikseringen kvinner har. Mens GUTTER sikkert har det,de tenker sikkert vises musklene mine godt nok,ser rumpa mi stram nok ut,ser hun sixpack`n min
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 tenker dere gutter aldri usj nå henger ballene og ser stygge ut. rumpen min har for mye hår og kviser huff ser hun det? syns hun jeg har hengepupper? Nei desverre. At dama vil ha sex med meg er bekreftelse nok, så da orker jeg jo ikke tenke på sånn? Ødelegger jo hele gleden. Skal jeg bekymre meg for at pungen henger, så hadde jeg ikke tenkt på annet dagen lang... Damer tenker generelt alt for mye på totalt uvesentlige ting.
litle my Skrevet 17. august 2008 #16 Skrevet 17. august 2008 Jeg er nok i den gruppen som liker best hard og rå sex.. Ska være litt klaskelyder og litt dasking.. ELSKER å bli tatt hard bakfra, både når eg står på alle 4 og når eg har svai i ryggen.. Elsker og analsex.. Men det må gå litt rolig i begynnelsen så kan kan det bli like hard som "vanlig" sex.. Liker og godt 69 med variasjon om hvem som er på topp.. Elsker variasjon og at det pågår en stund.. Når han kommer så venter vi litt så på igjen.. Han kan godt slikke og fingre meg mens han blir stiv igjen.. Kosesex e greit det og, men e ikke favoritten.. Har mye med humør osv å gjøre.. Men jeg er som oftest kåt hele tiden.. Hehe.. Meg og eks'n min måtte sette en stopper på 3 ganger om dagen. Men så var det aldri en kjapp en heller då. Hehe.. Pluss masse mms mld til hverandre når vi var på jobb.. Hehe..
aline Skrevet 17. august 2008 #17 Skrevet 17. august 2008 kosesex er for mykt for min smak, kose kan jeg godt, men når vi kommer til sex, vil jeg ha sex. Men å velge en favoritt.... vel, har vel noen favoritter, men tror ikke jeg har lyst til å utdype de her...
Gjest Betty89 Skrevet 17. august 2008 #18 Skrevet 17. august 2008 Jeg er nok i den gruppen som liker best hard og rå sex.. Ska være litt klaskelyder og litt dasking.. ELSKER å bli tatt hard bakfra, både når eg står på alle 4 og når eg har svai i ryggen.. Elsker og analsex.. Men det må gå litt rolig i begynnelsen så kan kan det bli like hard som "vanlig" sex.. Liker og godt 69 med variasjon om hvem som er på topp.. Elsker variasjon og at det pågår en stund.. Når han kommer så venter vi litt så på igjen.. Han kan godt slikke og fingre meg mens han blir stiv igjen.. Kosesex e greit det og, men e ikke favoritten.. Har mye med humør osv å gjøre.. Men jeg er som oftest kåt hele tiden.. Hehe.. Meg og eks'n min måtte sette en stopper på 3 ganger om dagen. Men så var det aldri en kjapp en heller då. Hehe.. Pluss masse mms mld til hverandre når vi var på jobb.. Hehe.. Virket ut som dere var ganske så kosne med hverandre, hva skjedde?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #19 Skrevet 17. august 2008 Bakfra stående er en klar favoritt. Med meg stående bøyd over kjøkkenbordet, sofaryggen, terrasserekkverket, panseret på bilen, mot veggen.... u name it, jeg bøyer meg med stumpen ut Så bør det helst ikke være så altfor mykt nei.
litle my Skrevet 17. august 2008 #20 Skrevet 17. august 2008 Virket ut som dere var ganske så kosne med hverandre, hva skjedde? Vi ble mer venner enn kjærester så bruddet var enkelt.. Nå er vi kjempe gode venner. Men han som jeg bor med no synes det er litt rart at vi er så gode venenr etter å ha vært et par så lenge. Men han godtar det. Verre med damen til eks'n. Hun vet ikke om det en gang for hun er syklig sjalu..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå