Gjest oslojens Skrevet 6. august 2008 #1 Skrevet 6. august 2008 Vær så snill å ikke gå i frekke små antrekk på fortauene langs veien. Jeg har flere ganger i sommer vært nær ved å kjøre utfor pga. dette. Seinest i dag sto det ei blond dritflott jente, på en bussholdeplass, i en kort, svart, kjole som nesten ikke dekket noen ting (den var åpen ryggen). Skjønner ikke hvorfor, det regnet jo ute... Jeg ble selvfølgelig distrahert og var cm i fra å treffe bilen i motsatt kjørefelt. Heldigvis var dette 40 sone, så jeg hadde mest sannsynlig ikke dødd, men det ville vært pinlig å forklare.
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #2 Skrevet 6. august 2008 Vær så snill å ikke gå i frekke små antrekk på fortauene langs veien. Jeg har flere ganger i sommer vært nær ved å kjøre utfor pga. dette. Seinest i dag sto det ei blond dritflott jente, på en bussholdeplass, i en kort, svart, kjole som nesten ikke dekket noen ting (den var åpen ryggen). Skjønner ikke hvorfor, det regnet jo ute... Jeg ble selvfølgelig distrahert og var cm i fra å treffe bilen i motsatt kjørefelt. Heldigvis var dette 40 sone, så jeg hadde mest sannsynlig ikke dødd, men det ville vært pinlig å forklare. Dust! Det viser vel heller at du ikke er skikket til å kjøre bil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå