Gå til innhold

Trafikksikkerhet på sommeren.


Fremhevede innlegg

Gjest oslojens
Skrevet

Vær så snill å ikke gå i frekke små antrekk på fortauene langs veien. Jeg har flere ganger i sommer vært nær ved å kjøre utfor pga. dette.

Seinest i dag sto det ei blond dritflott jente, på en bussholdeplass, i en kort, svart, kjole som nesten ikke dekket noen ting (den var åpen ryggen). Skjønner ikke hvorfor, det regnet jo ute...

Jeg ble selvfølgelig distrahert og var cm i fra å treffe bilen i motsatt kjørefelt. Heldigvis var dette 40 sone, så jeg hadde mest sannsynlig ikke dødd, men det ville vært pinlig å forklare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vær så snill å ikke gå i frekke små antrekk på fortauene langs veien. Jeg har flere ganger i sommer vært nær ved å kjøre utfor pga. dette.

Seinest i dag sto det ei blond dritflott jente, på en bussholdeplass, i en kort, svart, kjole som nesten ikke dekket noen ting (den var åpen ryggen). Skjønner ikke hvorfor, det regnet jo ute...

Jeg ble selvfølgelig distrahert og var cm i fra å treffe bilen i motsatt kjørefelt. Heldigvis var dette 40 sone, så jeg hadde mest sannsynlig ikke dødd, men det ville vært pinlig å forklare.

Dust!

Det viser vel heller at du ikke er skikket til å kjøre bil :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...