Gå til innhold

1 Oz =???


Cilla

Anbefalte innlegg

Skal by på ebay.com men før jeg gjør det; hvor mange ml er 1 Oz. Må jo være sikker på at budet mitt lønner seg i.f.t. norske priser......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen tak for raskt svar Ingeborg!

Men det jeg skal by på er 72 Oz, altså 2160 ml???? Dette en en flaske med et serum; Idealist fra estee lauder, så det kan ikke stemme.

Spørs om selgeren regner på en annen måte enn meg.

Tror jeg byr uansett for den er så dyr her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *anonyma*

Det står sikkert et . foran sånn at de skal være .72 oz som blir ca 20 ml. Ser ofte på Ebay at de ikke tar med nullen foran sånn som vi er vant til (0.72).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når selger skriver dette:

Payment must be received within 10 days of the end of the auction. I accept Valid Cash, PayPal and money orders (try BidPay - the online money order)!!

Betyr det at jeg ikke kan betale med visa kort slik jeg gjør ellers på nettet, og må få meg en paypal konto??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *anonyma*
Når selger skriver dette:  

Payment must be received within 10 days of the end of the auction. I accept Valid Cash, PayPal and money orders (try BidPay - the online money order)!!

Betyr det at jeg ikke kan betale med visa kort slik jeg gjør ellers på nettet, og må få meg en paypal konto??

Det ser sånn ut.

PayPal er den sikreste måten å betale over nett på, du oppgir ikke kortnummeret direkt til selger, men til en "mellomann" som garanterer for sikkerheten. Jeg har brukt PayPal lenge og er veldig fornøyd. Det vil absolutt lønne seg om du har tenkt å bruke netthandel endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...