Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 5. august 2008 #1 Skrevet 5. august 2008 Hei.. Jeg er en jente på 19 år som går skole i trondheim. Jeg var på nudiststranden i Trondheim. Djupvika. Jeg snakket med noen der en stund. Normalt pene folk. Ikke noe galt med noen av de. Det mener jeg enda og. Så måtte de gå. Men en av de ble sittende igjen. Vi snakket om alt og ingen ting en god stund. Så spurte han meg. Kan jeg få spørre deg om noe. Ikke bli sint. Jeg bare går om du ikke liker det. Du skal få tusne kroner av meg om du onanerer litt for meg. Jeg skal bare se på og runke. jeg ble litt satt ut. Men var samtidlig litt blakk. Jeg vet om en plass borten for her som er skjermet. Sa han. Han pekte ut retningen hvor plassen var. Så ga han meg pengene. Jeg har hatt og liker sex utendørs, og tenkte at om han ville mer så skulle han få det og. For det var en pen mann, ca 30 år. Og jeg har ikke vært med noen på flere måneder. Jeg gikk di å ventet. Etter en stund kom han. Han stilte seg litt oppe ved kanten, så han kunne se om noen kom. Sa han. Begyn når du vil. Lat som jeg ikke er her. Det var veldig rart og jeg gjennomførte uten moe serlig nytelse. Faket lissom en orgasme. Han runket og stirret på meg hele tiden. Så gikk det for han. Det var faktisk en rå sprut han klarte.. Så takket han å gikk.. Jeg samlet sammen mitt og dro hjem. Hva var det jeg gjorde nå. Tenkte jeg. Jeg ver veldig tent og måtte kose et par ganger den dagen. Få penger for å onanere.. ??? Har noen andre opplevet noe lignende. PS. Jeg angrer meg ikke. Eller plages noe av det. Forundrer meg litt bare.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Tror med litt mer arbeid med det du skriver, heller kan poste her: http://noveller.no
Gjest Betty89 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Betalte han 1000kr bare for å se det? (viss det er sant) Nei jeg tror ikke det er så normalt....
Gjest Timmelim Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Hei.. Jeg er en jente på 19 år som går skole i trondheim. Jeg var på nudiststranden i Trondheim. Djupvika. Jeg snakket med noen der en stund. Normalt pene folk. Ikke noe galt med noen av de. Det mener jeg enda og. Så måtte de gå. Men en av de ble sittende igjen. Vi snakket om alt og ingen ting en god stund. Så spurte han meg. Kan jeg få spørre deg om noe. Ikke bli sint. Jeg bare går om du ikke liker det. Du skal få tusne kroner av meg om du onanerer litt for meg. Jeg skal bare se på og runke. jeg ble litt satt ut. Men var samtidlig litt blakk. Jeg vet om en plass borten for her som er skjermet. Sa han. Han pekte ut retningen hvor plassen var. Så ga han meg pengene. Jeg har hatt og liker sex utendørs, og tenkte at om han ville mer så skulle han få det og. For det var en pen mann, ca 30 år. Og jeg har ikke vært med noen på flere måneder. Jeg gikk di å ventet. Etter en stund kom han. Han stilte seg litt oppe ved kanten, så han kunne se om noen kom. Sa han. Begyn når du vil. Lat som jeg ikke er her. Det var veldig rart og jeg gjennomførte uten moe serlig nytelse. Faket lissom en orgasme. Han runket og stirret på meg hele tiden. Så gikk det for han. Det var faktisk en rå sprut han klarte.. Så takket han å gikk.. Jeg samlet sammen mitt og dro hjem. Hva var det jeg gjorde nå. Tenkte jeg. Jeg ver veldig tent og måtte kose et par ganger den dagen. Få penger for å onanere.. ??? Har noen andre opplevet noe lignende. PS. Jeg angrer meg ikke. Eller plages noe av det. Forundrer meg litt bare. Bullshit! Ikke er det en spesielt opphissende bløff heller.. Som naturist så finner jeg faktisk slike innlegg ganske støtende og har aldri gjennom alle år vært borti noe som engang er i nærheten av det du skriver. De samme anstendighetsregler som gjelder på en tekstilstrand gjelder også på naturiststrendene.
K.A. Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 Hadde han tilfeldigvis med seg tusen kroner i kontanter? Eller dro han kortet? :klø:
Paradokset Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Hadde han tilfeldigvis med seg tusen kroner i kontanter? Eller dro han kortet? :klø: Hehe. Sikkert i sprekken ja;-)
Berit1987 Skrevet 13. februar 2014 #7 Skrevet 13. februar 2014 Er du 19, og alltid pengelens, hva gjør du ikke?Du fikk 1.000 og han fikk sett en flott jente "komme".Og han fikk utløsning til deg.Dette skjer vel ikke ofte, eller.....?
Gjest Coolaid Skrevet 13. februar 2014 #8 Skrevet 13. februar 2014 Som naturist så finner jeg faktisk slike innlegg ganske støtende og har aldri gjennom alle år vært borti noe som engang er i nærheten av det du skriver. De samme anstendighetsregler som gjelder på en tekstilstrand gjelder også på naturiststrendene. Ja, hvorfor så arg da? Vi vet jo at alle steder i samfunnet kan man bli sjekket opp. Til og med på en nakenstrand. Og noen ganger blir x man tilbudt penger for sex. Naturister eller mennesker på nakenstrand er mennesker som folk flest, og noen av dem utnytter andre ved hjelp av penger. Og så er det ikke sikkert at det var en "ekte" naturist heller. Er du forresten like sint på mennesker som sniker seg til sex på en offentlig plass eller i naturen? Bare lurer på den voldsomme reaksjonen. Tilbake til deg ts. Om dette er virkelig så ta det som den deilige opplevelsen du tydeligvis syns det var. Ikke særlig smart ,gjør du noe sånt så kan du lett havne på internett uten at du selv har merket det. Og så er det ikke greit å blande penger og sex, av åpenbare grunner. Men som fantasi fungere opplevelsen din helt fin. Flott at du koste deg.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #9 Skrevet 13. februar 2014 Tror kanskje ikke TS følger tråden lenger, den er over 5 år gammel..Anonymous poster hash: 10c17...bd3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå