Gjest LilleSol Skrevet 1. juni 2003 #61 Skrevet 1. juni 2003 .Hvor gamle er dere? jeg :gammel nok til å ikke være liten mer han : 26 2. Gift/samboer/singel? Samboer 3. Barn? ikke enda 4. Utdannelse skal begynne på jus en vakker dag 5. Yrke nix 6. Hva tjener dere? nok til at vi har det fint! 7. Boform eier 300kvm enebolig 8. Har dere hytte? gjelds telt? 9. Båt? ja, to stk. En motorbåt + en stor snekke med plass til tolv 10. Hvilken bil har dere? jeg - nissan han - rød sportsbil av no slag, dønn upraktisk 11. Har dere mye lån? ingenting 12. Interesser? dans, bøker, sjøliv, friluftsliv, utenlandsreiser, sykling, trening 13. Klær - hva er yndlingsplagget? Hva er det billigste plagget ditt, og det dyreste? Yndlingsplagget mitt.. en rød kokaii kjole som jeg elsker Billigste plagg : en eller annen topp tenker jeg dyreste : bunaden 14. Favorittforfatter Paulo Coelho og Simone de Beauvoir 15. Favorittmusikk Metallica, midnight choir og Frank Sinatra 16. Beste feriested Det finnes mange vakre steder, men før jeg har ridd gjennom Irland og brøytet meg gjennom brasils jungler avventer jeg det spm litt. :oops:
Redhead Skrevet 1. juni 2003 #62 Skrevet 1. juni 2003 Jeg er ny her, vil så gjerne vite mer om dere som er her!! Så jeg spør: 1. Hvor gammel er du? 36 2. Gift/samboer/singel? Gift 3. Barn? 2 4. Utdannelse Ja 5. Yrke Ja 6. Hva tjener du? Alt for lite 7. Boform Rekkehus 8. Har dere hytte? Nei 9. Båt? Nei 10. Hvilken bil har dere? Svart stasjonsvogn 11. Har dere mye lån? Mer enn nok 12. Interesser? Mat, klær, familien, shopping, film..... 13. Klær - hva er yndlingsplagget? Hva er det billigste plagget ditt, og det dyreste? Vet ikke helt hva som er yndlingsplagget mitt, det dyreste jeg har er vel bunaden min 14. Favorittforfatter Alice Hoffman bl. a 15. Favorittmusikk Hører en del på Eva Cassidy for tiden 16. Beste feriested Der det er sol og varmt
Gjest Vega Skrevet 1. juni 2003 #63 Skrevet 1. juni 2003 Jeg er ny her, vil så gjerne vite mer om dere som er her!! Så jeg spør: 1. Hvor gamle er dere? 38 2. Gift/samboer/singel? samboer 3. Barn? Ja, tenåring, snart voksen 4. Utdannelse Ja 5. Yrke Hobbyen 6. Hva tjener dere? Norske kroner, akkurat litt for lite, men akkurat nok likevel 7. Boform Hus, snart småbruk 8. Har dere hytte? En fritidsbolig felles med andre 9. Båt? Ja 10. Hvilken bil har dere? Stor Citroen 11. Har dere mye lån? Passelig, til å ha lån 12. Interesser? Ja, heldigvis 13. Klær - hva er yndlingsplagget? Hva er det billigste plagget ditt, og det dyreste? Billigste - svarte strømper til 29,90 Dyreste - husker ikke, glemmer prislappen og går videre i livet så raskt som mulig (Når jeg tenker etter - en jakke til 2800 som jeg ikke bruker) Yndlingsplagg - en slitt dongeribukse 14. Favorittforfatter Vanskelig å velge - Aksel Sandemose, Cora Sandel, Michael Ende, Ingvar Ambjørnsen m.fl. 15. Favorittmusikk Etter humør og anledning 16. Beste feriested Ved havet, eller på fjellet om høsten Sånn, nå har vi litt å gjøre på en søndagsmorgen! Ja, det var litt på en søndagskveld, før jeg går og legger meg. Så var det den andre da ... huff. Hva heter dildoen din? Jeg har ikke. Helt sant. Nei, det nærmeste jeg kommer er en flue som fløy inn i munnen og videre nedover da jeg skulle vifte den vekk med en tegneserie. Hvor mange kjønnssykdommer har du hatt? En. Hvilke? Clamydia, da jeg var nitten (har ikke alle det i den alderen? Det sier i alle fall legen min. Jeg ville gjerne teste meg for slikt for par år siden, men bare ungdom har sånt, mente min kvinnelige doktor - forøvrig ville jeg ha testen uansett, er jo ung. Men hun hadde rett. Jeg var visst for gammel...) Bruker du dopapir? Det hender, ja. Hva er IQ'n din? Høy, men har heldigvis en øvre grense Eter du buser? Det får da holde lenge med fluer...ikke sant? Tror du på utenomjordisk liv? Ja - selvsagt. Synes du Kristoffer Skau er søt? Hvem er det da? Liker du anaksex? Anak? Hvor lang er analen din? Akkurat. Pleier du å klare alle påskenøttene? Ja da. Men det er sjelden jeg følger med. Hvilken farge har du på tennene? Jeg røyker, men de ser bra ut, har en flink tannlege. (Kanskje jeg ikke skal flytte likevel...) Krangler du i fylla? Jeg nei? Har du noen gang blitt arrestert? Ja, flerfoldige ganger i min pure ungdom, for mistanke om besittelse av narkotika (hasj), men aldri blitt tatt. Hva er ditt forhold til beltedyr? Meget distansert tror jeg nok, men man kan aldri vite. Søte? Fint alternativ til min imaginære hund kanskje? Fillern, hvor godt gult syntes likevel, på trykk...
Ruby Skrevet 2. juni 2003 #64 Skrevet 2. juni 2003 Jeg er ny her, vil så gjerne vite mer om dere som er her!! Så jeg spør: 1. Hvor gamle er dere? Jeg blir 28 om 8 dager 2. Gift/samboer/singel? Gift med verden herligste mann 3. Barn? 4 stebarn 4. Utdannelse Har 2 år på høyskole 5. Yrke Kundebehandler 6. Hva tjener dere? Alt for lite etter min mening 7. Boform Leier 3-romsleilighet pr. i dag, planer om hus 8. Har dere hytte? nope 9. Båt? Lakrisbåter må det bli da..... 10. Hvilken bil har dere? En veldig god en.... Volvo 740 11. Har dere mye lån? Nei 12. Interesser? Musikk, film, mannen min 13. Klær - hva er yndlingsplagget? Hva er det billigste plagget ditt, og det dyreste? Går alltid i svarte bukser, så det må vel bli de... Hm, billigste plagget er en rød slengbukse som jeg kjøpte i USA for en dollar.... Dyreste plagget er vinterkåpa mi.... 14. Favorittforfatter Stephen King og Ingvar Ambjørnsen 15. Favorittmusikk METALLICA 16. Beste feriested Hellas Sånn, nå har vi litt å gjøre på en søndagsmorgen! (Det ble mandagsmorgen på meg da, men....) Så var det den andre da..... Hm, skal vi se: Hva heter dildoen din? Hvem av dem? Har du noen gang spist et marsvin? Ikke det jeg vet, men jeg har jo være på en del utenlandske restauranter..... Gnåler du? Ja, det er klart! Hvor mange kjønnssykdommer har du hatt? Ingen Hvilke? Bruker du dopapir? Selvfølgelig, men aviser går også bra.... Hva er IQ'n din? Den tør jeg ikke å måle da..... Eter du buser? Gjør du, Retz? Tror du på utenomjordisk liv? Helt klart! Synes du Kristoffer Skau er søt? Heller ekkel vil jeg si Liker du anaksex? Anaksex, det er jeg ikke kjent med..... Hvor lang er analen din? Lang nok.... Pleier du å klare alle påskenøttene? Knekke dem mener du? Ja, med nøtteknekker så.... Ellers så er det mere eggene jeg er interessert i..... Fjerner du ormen i Tequila'n før du drikker? Er det det jeg svelget her om dagen? Hvilken farge har du på tennene? De er vel hvite Krangler du i fylla? Hva i h...te er det du snakker om, JEG? Har du noen gang blitt arrestert? Nei, aldri, heldigvis! Hva er ditt forhold til beltedyr? De er sikkert ålreite dyr!!!
Anglofil Skrevet 2. juni 2003 #65 Skrevet 2. juni 2003 1. Hvor gamle er dere? 16 1/2 år 2. Gift/samboer/singel? Singel 3. Barn? Nei 4. Utdannelse Går på første året på vgs 5. Yrke Skoleelev 6. Hva tjener dere? Får stipend 7. Boform Hus/rekkehus(begge deler) 8. Har dere hytte? Nei 9. Båt? Nei 10. Hvilken bil har dere? Ford mondeo stasjonsvogn(mamma og pappa) 11. Har dere mye lån? Nei 12. Interesser? KARATE,tegning,slalåm,lese,reise,skrive,musikk,m.m 13. Klær - hva er yndlingsplagget? Hva er det billigste plagget ditt, og det dyreste?Jeans og t-skjorte,m.m...Veit ikke på det andre der da men 14. Favorittforfatter Henning Mankell 15. Favorittmusikk Det meste-untatt trance eller techno.Elsker Rammstein,Metallica,Nirvana,Kovenant,R.E.M,Robbie Williams og Geri 16. Beste feriested Marbella,m.f Klemz fra:
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #66 Skrevet 2. juni 2003 Jeg er ny her, vil så gjerne vite mer om dere som er her!! Så jeg spør: 1. Hvor gamle er dere? Tilsammen 64, hvorav jeg bidrar med 33 2. Gift/samboer/singel? Ja 3. Barn? Nei, vi regner oss som voksne 4. Utdannelse Ja, begge to 5. Yrke Ja, begge to 6. Hva tjener dere? Penger 7. Boform Et firkantet hus med skråtak 8. Har dere hytte? Nei 9. Båt? Ja 10. Hvilken bil har dere? Mazdarati og Fiasko 11. Har dere mye lån? Nei, bare ett 12. Interesser? Sex og samliv 13. Klær - hva er yndlingsplagget? Hva er det billigste plagget ditt, og det dyreste? 14. Favorittforfatter Vi har en hver 15. Favorittmusikk Beatles 16. Beste feriested Båten Sånn, nå har vi litt å gjøre på en søndagsmorgen!
Livets datter Skrevet 2. juni 2003 #67 Skrevet 2. juni 2003 11. Har dere mye lån? Hvordan kan dette være av interesse???
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #68 Skrevet 2. juni 2003 Hvordan kan dette være av interesse??? Jeg trodde kredittverdigheten din var det første alle menn (legg merke til at jeg brukte små forbokstaver her... :oops: ) spurte deg om, jeg...
Molanya Skrevet 2. juni 2003 #69 Skrevet 2. juni 2003 Siden jeg er alt annet enn anonym her inne, så velger jeg å svare på den opprinnelige tråden (og logger inn som gjest for å svare på den andte ): 1. Hvor gamle er dere? 19 år. 2. Gift/samboer/singel? Single. 3. Barn? Så visst ikke. 4. Utdannelse Etter vgs: militærtjeneste, avbrutt bs sådan. Ikke spesielt å slå i bordet med. 5. Yrke Ansatt i sikkerhetsselskap for øyeblikket - område flysikkerhet 7. Boform Kollektiv. 14. Favorittforfatter Astrid Lindgren ... 15. Favorittmusikk Alt fra rock til soul - fra Marley til Muse, med andre ord. Så får dere andre fortsette å rakke ned på kjipinger, og heller diskutere marsvin.
Sharissa Skrevet 2. juni 2003 #70 Skrevet 2. juni 2003 Jeg er altfor lat til å svare på alt det der. Dessuten er det kjedelige spørsmål. Hva med: Hva heter dildoen din? Dure-dure Har du noen gang spist et marsvin? aldri Gnåler du? innimellom ja Hvor mange kjønnssykdommer har du hatt? Hvilke? niks Bruker du dopapir? nei Hva er IQ'n din? altfor høy til å skrives ned her Eter du buser? bare til frokost Tror du på utenomjordisk liv? jepp Synes du Kristoffer Skau er søt? grøss Liker du anaksex? anaksex er godt Hvor lang er analen din? må bare måle først Pleier du å klare alle påskenøttene? selvsagt! Fjerner du ormen i Tequila'n før du drikker? nei, etterpå Hvilken farge har du på tennene? har ikke tenner Krangler du i fylla? bare diskuterer Har du noen gang blitt arrestert? ikke som jeg husker Hva er ditt forhold til beltedyr? har et par stykker uti hagen :kreativ:
Sharissa Skrevet 2. juni 2003 #71 Skrevet 2. juni 2003 Jeg er ny her, vil så gjerne vite mer om dere som er her!! Så jeg spør: 1. Hvor gamle er dere? 20 2. Gift/samboer/singel? nei til alle tre, men har kjæreste 3. Barn? nei 4. Utdannelse holder på 5. Yrke ikke nå for tida 6. Hva tjener dere? hemmelig 7. Boform i et rødt hus 8. Har dere hytte? nei 9. Båt? nei 10. Hvilken bil har dere? har ikke bil, har ikke helt lappen heller 11. Har dere mye lån? nei, 12. Interesser? musikk, litteratur , naturen, venner/feste, sex 13. Klær - hva er yndlingsplagget? Hva er det billigste plagget ditt, og det dyreste? husker ikke, har ikke noe yndlingsplagg 14. Favorittforfatter 15. Favorittmusikk 16. Beste feriested på de tresiste: har ingen spesielle Sånn, nå har vi litt å gjøre på en søndagsmorgen! eller på en mandag ettermiddag
Gjest eminel Skrevet 2. juni 2003 #72 Skrevet 2. juni 2003 1. Hvor gamle er dere? Jeg er 18 år, blir snart 19... 2. Gift/samboer/singel? Har kjæreste 3. Barn? Ingen 4. Utdannelse Formgiving og tegning form og farge 5. Yrke Jobber i butikk akkurat nå 6. Hva tjener dere? Ca. 9000 pr måned 7. Boform Hus 8. Har dere hytte? Nopes... 9. Båt? Jepp... 10. Hvilken bil har dere? Har ikke bil. 11. Har dere mye lån? Ingenting 12. Interesser? Venner, familie, bøker, filmer, TV, turer, lage mat, kjøpe klær. 13. Klær - hva er yndlingsplagget? Hva er det billigste plagget ditt, og det dyreste? Jeg liker en hvit topp jeg har, den er spesiell i fasongen, har aldri sett noen med samme. Det billigste er strømpebukse på ca. 20 kr., dyreste er en bukse som kostet meg 1500. 14. Favorittforfatter Margit Sandemo 15. Favorittmusikk Rock 16. Beste feriested Italia Hva heter dildoen din? Mannen Har du noen gang spist et marsvin? :o Gnåler du? Ja Hvor mange kjønnssykdommer har du hatt? Ingen, håper jeg... Har ikke testet da. Bruker du dopapir? Ja, Lambi Hva er IQ'n din? 110 Eter du buser? :o Tror du på utenomjordisk liv? Nei Synes du Kristoffer Skau er søt? Langt i fra... Liker du anaksex? Anaksex??! Liker ikke analsex i hvertfall... Hvor lang er analen din? Det kommer jeg aldri til å finne ut. Pleier du å klare alle påskenøttene? Som regel Fjerner du ormen i Tequila'n før du drikker? Er avholds jeg... Hvilken farge har du på tennene? Ikke blendahvite akkurat.. Krangler du i fylla? Gjorde det ALLTID før!! Har du noen gang blitt arrestert? Nei Hva er ditt forhold til beltedyr? Kule de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå