Barbie Skrevet 1. juni 2003 #3 Skrevet 1. juni 2003 Uff,DEN gidder ikke jeg så tidlig på en søndagsmorra i hvertfall! :o Hvis du blar litt igjennom alle trådene her,finner du svar på ALT det du spør om... Barbie
Retz Skrevet 1. juni 2003 #4 Skrevet 1. juni 2003 Jeg er altfor lat til å svare på alt det der. Dessuten er det kjedelige spørsmål. Hva med: Hva heter dildoen din? Har du noen gang spist et marsvin? Gnåler du? Hvor mange kjønnssykdommer har du hatt? Hvilke? Bruker du dopapir? Hva er IQ'n din? Eter du buser? Tror du på utenomjordisk liv? Synes du Kristoffer Skau er søt? Liker du anaksex? Hvor lang er analen din? Pleier du å klare alle påskenøttene? Fjerner du ormen i Tequila'n før du drikker? Hvilken farge har du på tennene? Krangler du i fylla? Har du noen gang blitt arrestert? Hva er ditt forhold til beltedyr? :kreativ:
Ingeborg Skrevet 1. juni 2003 #6 Skrevet 1. juni 2003 Mye mer interessant. Og jeg har faktisk et forhold til beltedyr... så nå kan dere lure!
OppNed Skrevet 1. juni 2003 #7 Skrevet 1. juni 2003 Gærninger. *Også kunne det ha vært kjekt å vite hvem som evt syntes marsvin smakte godt. *Og HVIS marsvin smakte godt, hvorfor? *Og i såfall, hva smakte det, egentlig. *Barberte dere marsvinet FØR dere spiste det, eller etterpå? Essensielle spørsmål. Maiken
Retz Skrevet 1. juni 2003 #8 Skrevet 1. juni 2003 Ingeborg: Ok, ut av beltedyrskapet! Spytt ut! Maiken: Svar på marsvinspørsmålene: 1. Jeg synes ikke marsvinet var særlig godt. 2. Det smakte litt tamt, og konsistensen var viskelær. Bløtt viskelær. 3. Før. "Mitt" marsvin var i en slags stuing. De smaker vissnok bedre når man griller dem hele, stuffer dem og gnir dem inn med urter.
Gjest Donna Skrevet 1. juni 2003 #9 Skrevet 1. juni 2003 Og hvorfor i det heletatt spise marsvin da??? :o *Nei ..mye viktigere å få vite om man spiser kokt egg på søndagen *om man bruker en eller to hodeputer om de skal være flate eller tykke, eller en av hver .... *om man napper hår i ørene. hvor mange hår i såfall gjennomsnittlig i uken. DET er vel mye viktigere .... hehehe *glise* (fy virgo .....nå var du useriøs altså !) *rødme*
Ingeborg Skrevet 1. juni 2003 #10 Skrevet 1. juni 2003 *kremte* *spytte* Tenkte nok dere lurte på mitt forhold til beltedyr.... Nå er det ikke så mystisk som jeg forsøkte å gjøre meg. Men jeg har bodd i staten Texas i USA et år, og beltedyret (armadilloen) er stats-dyret i Texas. Så jeg har møtt dem i nasjonalparker, har en sølv-versjon på et armbånd, broderte et beltedyr i gave til bestemora mi - og jeg har faktisk et kose-beltedyr hjemme hos mamma!
Retz Skrevet 1. juni 2003 #11 Skrevet 1. juni 2003 Og hvorfor i det heletatt spise marsvin da??? Man har da manerer, Virgo! Man spiser det man får servert. Visst gjør man det. :høflig:
Ingeborg Skrevet 1. juni 2003 #12 Skrevet 1. juni 2003 og da mener jeg et kosedyr, ikke et kjæledyr.... så ikke veterinærmyndighetene kommer og tar meg
Retz Skrevet 1. juni 2003 #13 Skrevet 1. juni 2003 Dæver'n, Ingeborg, nå lærte jeg noe nytt! Trodde ikke det fantes beltedyr i USA, bare i mellom- og søramerika. Tænkju!
OppNed Skrevet 1. juni 2003 #15 Skrevet 1. juni 2003 Egentlig, så er beltedyr fryktelig stygge, synes jeg. Uestetiske, er de. Marsvin i stuing er heller ikke så estetisk. Kanskje litt bedre etter barbering, men dog. EGG???? Ikke bløte ihvertfall. Noen som liker sånne nesten rå egg; der hviten bare såvidt har begynt å bli "darrete"? Har skjønt det sånn at noen liker dette slurpegreia. Æsj! Maiken
Ingeborg Skrevet 1. juni 2003 #16 Skrevet 1. juni 2003 EGG???? Ikke bløte ihvertfall. Noen som liker sånne nesten rå egg; der hviten bare såvidt har begynt å bli "darrete"? Har skjønt det sånn at noen liker dette slurpegreia. Æsj! Maiken Fullstendig enig med Maiken!
Retz Skrevet 1. juni 2003 #17 Skrevet 1. juni 2003 Jeg synes beltedyr er søte. De ligner på forvokste skrukketroll som prøver å sprenge seg ut av skrukkeskinnet sitt. :smelt:
OppNed Skrevet 1. juni 2003 #18 Skrevet 1. juni 2003 :o Lurer på hvordan beltedyret ville ha sett ut hvis den greide det. Sprenge seg ut, altså? Steike! Skulle tatt seg ut. Noengang sett på når kjøttpølsa i gryta ble akkurat for varm, eller har ligget der akkurat for lenge? Fascinerende syn, ikke sant? Det øyeblikket hvor skinnet SPREKKER og innholdet vreeeeenger seg ut, tyyyyter ut, kjempelykkelig for å endelig få slippe til... Maiken
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. juni 2003 #19 Skrevet 1. juni 2003 Sånn, nå har vi litt å gjøre på en søndagsmorgen! Slike "lister" finnes det så uendelig masse av allerede her på KG og når det gjelder status, personlig økonomi og dyre klær blir det lett en diskusjon om misunnelse, overforbruk og mistenkeliggjøring av de som har mer enn andre. Beklager! Minnie
Barbie Skrevet 1. juni 2003 #20 Skrevet 1. juni 2003 Har vi sklidd litt ut her eller...? Det var jo ikke akkuratt BELTEDYR det dreide seg om i utgangspunktet da... Barbie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå