Gå til innhold

Spamuligheter i Riga


fruenge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var i Riga i fjor og brukte Kolonna Spa i gamlebyen, men det er Jurmala som er den kjente spa-byen i Latvia. Jurmala ligger under 1 time fra Riga med tog.

I desember skal vi til Tallinn, har søkt opp spamulighetene der her på KG, så det finnes i hvert fall 2-3 dagspa i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i jurmala rett etter frigjøringen og besøkte barnehjem og rekreasjonsteder. Huff sier jeg. Vet ting er annerledes nå, men det sitter som et støkk i meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Riga en uke i fjor, syns byen var kjedelig mjed lite å finne på. Sikkert veldig greit for en langhelg. Tallinn er vel en større by, så hadde nok reist dit.

Spa finnes det begge steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladlaks

Riga er faktisk større en Tallinn... Jeg har vært begge steder og likte Riga best. Men, det er flere spa muligheter i Tallinn og mye billigere. Jeg synes ikke Riga var så billig som folk sier, prisene har skutt i været.

Alikevel ville jeg valgt Riga fordi det er en veldig fin og koselig by. Mange flotte parker! Det er mye renere og mer ordentlig i Riga enn i Tallinn. Så jeg kan absolutt anbefale å dra til Riga. Jeg kommer iallefall til å dra tilbake en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig i det med prisene i Riga. Mat og drikke er veldig billig, men å kjøpe klær der er ingen vits. Like dyrt som her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...