Gjest Faith Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Hvis begge to i et forhold er utdannet lærer/førskolelærer, vil de kunne klare seg økonomisk?
Anglofil Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 (endret) Ja.(..) Kommer selvsagt hva man selv forventer og setter som standard. Det er kanskje vanskelig å få kjøpt et hus til 6 millioner med alle regninger, men joda, jeg håper da virkelig det (jeg er selv lærerstudent). Kjenner mange som lever relativt godt og har til og med hus, barn, bil og hund. Mvh Yvonne Endret 4. august 2008 av Yvonne
pittie Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Folk klarer seg på trygd så jeg tror nok det er bare å slappe av. Dere klarer dere!
Fluffie Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Kan ikke se at det skulle vaere noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Folk klarer seg på trygd så jeg tror nok det er bare å slappe av. Dere klarer dere! Det er bare de som innvilger trygden som ikke klarer seg..
Miss Boho Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Mange av mine venner er barn av lærerforeldre, og de har hatt det like godt som meg i oppveksten med fine villaer, hytte på fjellet og generelt ikke manglet noe. Velg etter hjertet er mitt råd! :smile:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå