Aquarius Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Jeg har surfet på nettet uten å ha gjort en ENESTE fornuftig ting..bare surfet...Hvorfor? Jeg er trøtt, men sitter allikavel her..Hvorfor? Jeg er sulten, kunne tenkt meg kvelds..men lager det ikke hvorfor?
CeNedra Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Fordi nettet vikler inn hjernen din og dreper all motivasjon til å gjøre meningsfulle ting. nettet vil at vi alle skal bli hjernedøde internettsurfere alle sammen, så det kan ta over verden i en fei. personlig venter jeg på en superhelt som skal redde verden fra nettet..
Gjest Lea Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Skjønner slett ikke hva du snakker om jeg! Har bare sittet her i 4 timer i strekk selv og har ikke planer om å legge meg på en stund. Blir jo så klok av å sitte her vet du! *oppdater* *sjekke mailen igjen* *Se siste innlegg* *oppdater*
Theolina Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Har det sånn selv. Burde lest.. eller lagt meg så jeg kan stå tidlig opp å lese i morgen. Men den gang ei.
CeNedra Skrevet 31. mai 2003 #5 Skrevet 31. mai 2003 he he, *hviske* you see Aquarius? hjernedødligheten har tatt sine ofre fra Kg også
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. juni 2003 #6 Skrevet 1. juni 2003 Jeg venter også på en superhelt... Bare Keanu kan få meg herfra nå!
Miew Skrevet 1. juni 2003 #7 Skrevet 1. juni 2003 Aquarius: rart med det, man blir likom sittende uten å gjøre noe... Finner man ikke noe å søke etter, søker man gjerne på måfå uten å finne noe...så kjeder man seg....veldig...men blir gjerne sittende en del timer alikevel. Sære greier, jah :blunke:
Aquarius Skrevet 1. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2003 hehe, det er ikke bare jeg som er fanget/fenget av internettet ser jeg. Jeg venter fremdeles på at en superhelt skal komme å redde meg...men ingen tegn til Kenau Reeves her...merkelig... :-?
CeNedra Skrevet 1. juni 2003 #9 Skrevet 1. juni 2003 keanu reeves driver å lager sekvuelen til matrix... han har nok ikke tid, du får sette din lit på en annen superhelt tror jeg... jeg for min del venter på Wolferine..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå