averymor Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Vi skal mest sannsynlig gifte oss på tinghus da den tid kommer. Men jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte, og om det koster noe. Hvis det mot all formodning blir i kirken, hvem kontakter jeg og koster det noe??
Gjest Nishiki Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 (endret) I kirken betaler du vel ikke noe. Og du kontakter kirkekontoret for å få papirene du skal fylle ut og for å bestille dag. På kontor vet jeg ikke. Edit, fjernet et ord for mye Endret 4. august 2008 av Nishiki
Dragonlady Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 (endret) Det koster ingenting hos byfogden/dommer. Du tar kontakt med tinghuset nærmest deg, hvis det er i Bergen, er det Bergen Tingrett, tlf 55237180 eller mail Du kan finne ut hvor du skal ta kontakt her clicketywick Kirken er gratis, dersom du skal gifte deg i den kirken du sokner til, ellers tror jeg du må leie kirken - og presten. Vet ikke hvor mye det koster, men det får du sikkert opplyst om Vet ikke helt hvor du skal henvende deg, men det er sikkert bare å ta kontakt med den kirken du ønsker å gifte deg i, så kan de sikkert henvise deg videre hvis det er nødvendig. Epostadresse slettet i henhold til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 4. august 2008 av Veslejenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå