Gå til innhold

Noen som har prøvd healer?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Kjæresten min sliter med depresjoner og har gjort det lenge. Er det noen som har prøvd healer for dette? Eller har prøvd healer for andre ting og så har det hjulpet mot dette også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har blitt healet flere ganger, men ikke mot depresjon. Det var veldig godt, jeg kjente at det jobbet i kroppen i timevis etterpå, på en god måte, og symptomene letnet. En av gangene ble jeg veldig kald en stund, for så å bli veldig varm. Dette var visst bra, for det betydde at de dårlige energiene (som fører til sykdom) hadde gått ut.

Lykke til.

Gjest missLady
Skrevet

Jeg har prøvd healer. Ikke for depresjon da men.. Men for eksem og for mye vondt i magen. Og til meg funket det kjempe bra! Ble kvitt begge!

Mange som sier til meg at det sikkert bare er hode mitt som tror det funker, og derfor "funker" det! Men altså, jeg bryr meg ikke hvordan det funket, så lenge det funket :fnise:

Gjest Gjest_lissy_*
Skrevet

jeg var hos healer.. slit med dep og angst. var der kun en gang men ble skeptisk.. har fult støtteaperat ellers. men når hun selve healeren skulle begynne å stille meg personlige spørsmål. følte jeg meg på en måte fanget. jeg kjente hun jo ikke. vil ikke da plapre ut om hele min story.. alle andre jeg kjenner som går til hun sier at det har hjelpet.. men da hard di gått der i allefall 4-5 ganger.. det er snakk om 5-600 kroner.. syns det er utrolig dyrt jeg da.. er litt skeptisk til dette, selv om jeg har hørt mirakel historier.........

Skrevet

Hvor mye koster det egentlig å gå til en healer?

Gjest missLady
Skrevet
Hvor mye koster det egentlig å gå til en healer?

Det er vel store forskjeller på healer til healer.. Husker jeg betale 300kr per gang

Skrevet
Det er vel store forskjeller på healer til healer.. Husker jeg betale 300kr per gang

Jøss, hvilken healer var dette?

Hørtes veldig rimelig ut.

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Takk for svar.

Hvordan kan jeg skille ut en seriøs healer fra en annen? Tror jeg bare får en sjanse om jeg skal overtale kjæresten min og om det ikke funker da, så kommer han nok ikke til å gå igjen :(

Føler meg utrolig deprimert selv for tiden, så jeg kanskje jeg skulle gått selv også :'(

Skrevet

Er det for å prøve å jobbe med depresjonen så ville jeg anfefalt RosenMetoden. Jeg har slitt med det samme og har gått gjevnlig i 2 år nå, det har hjulpet meg masse. En behandlingsform som passer meg meget bedre enn psykolog. Psykologer har ingenting for seg hos meg.

Gjest gjest1
Skrevet

Hei.

Jeg har brukt healer,mot angst og litt depreasjon.

hun var en stor hjelp til meg i hverdagen,jeg turte ikke å gå i butikken,eller kjøre eller så vidt gå utenfor døren før jeg ble "redd"

hun healet meg og spurte meg ut,om ulike ting,mange ting som kan ligge langt bak i tid som murrer uten vi tenker så mye på det.

Hun tok ikke på meg,men etter hun hadde hatt hendene over meg i luften så holdt hun meg i hånden,jeg ble alltid trøtt om kvelden,men 1-3 dager etterpå merket jeg forskjell. gikk lenge og gikk på tabl,alt i alt kjører jeg bil igjen og er i jobb igjen.

det var en tung tid,men jeg er overbevist på at healing hjelper selv om jeg var

VELDIG itvil til å begynne med.

jeg betalte 500,. absolut verdt det.

nå i ettertid når jeg føler meg sliten ligger jeg meg ca 15 min før mannen og puster godt inn og ut.

lat som du har ett lys eller annet oppå hodet,lat som du drar det gjennom kroppen,mens du puster inn.pust ut og "ta med lyset opp" deretter ta andre fot,armene mage bryst,hodet,kroppen begynner å jobbe og dagen etter føler jeg meg mye bedre.

lykke til

klem

Gjest lykke_liten
Skrevet

Jeg har gått til healer for angst og depresjoner,og det hjalp meg veldig! Vil absolutt annbefale det videre:) Han jeg var hos (Trondheim) koster 400 kr gangen,han tok seg kjempe god tid også! Jeg var der tre ganger til sammen!

Men husk at det går også an å bestille fjern healing da-det hjelper det også;)

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Jeg har grått i en uke i strekk nå. Føler meg helt tømt for krefter, ikke noe livslyst, ikke noen glede over noen ting.

Skal prøve dette, må se om jeg finner en som kan hjelpe både kjæresten min og meg :(

  • 4 uker senere...
Skrevet
Hei.

Jeg har brukt healer,mot angst og litt depreasjon.

hun var en stor hjelp til meg i hverdagen,jeg turte ikke å gå i butikken,eller kjøre eller så vidt gå utenfor døren før jeg ble "redd"

hun healet meg og spurte meg ut,om ulike ting,mange ting som kan ligge langt bak i tid som murrer uten vi tenker så mye på det.

Hun tok ikke på meg,men etter hun hadde hatt hendene over meg i luften så holdt hun meg i hånden,jeg ble alltid trøtt om kvelden,men 1-3 dager etterpå merket jeg forskjell. gikk lenge og gikk på tabl,alt i alt kjører jeg bil igjen og er i jobb igjen.

det var en tung tid,men jeg er overbevist på at healing hjelper selv om jeg var

VELDIG itvil til å begynne med.

jeg betalte 500,. absolut verdt det.

nå i ettertid når jeg føler meg sliten ligger jeg meg ca 15 min før mannen og puster godt inn og ut.

lat som du har ett lys eller annet oppå hodet,lat som du drar det gjennom kroppen,mens du puster inn.pust ut og "ta med lyset opp" deretter ta andre fot,armene mage bryst,hodet,kroppen begynner å jobbe og dagen etter føler jeg meg mye bedre.

lykke til

klem

Gjest Gjester 2
Skrevet

Hvilken healer i Trondheim brukte du? Sliter med det samme selv, tenkte healing var verdt et forsøk.

Skrevet
http://www.johannes-henriksen.no/

Prøv Johannes du. Seriøs og trivelig mann med gode healingevner. Har fått healing hos han jevnlig i 2 år og det hjelper meg mest psykisk, har slitt med sosial angst.

Lykke til. :)

Hvordan merkte du at det hjalp? Har vært til en reiki-healer i dag og er spent om noe kan løsne taket på depresjonen og alle tankene.

Skrevet
Hvordan merkte du at det hjalp? Har vært til en reiki-healer i dag og er spent om noe kan løsne taket på depresjonen og alle tankene.

Etter hver healing følte jeg meg behagelig trøtt, i begynnelsen drømte jeg mye,- hadde mareritt, svettet, var irritert. Etterhvert gikk dette over, en følelse av tilfredshet og glede ble mer fremtredende, og jeg mente jeg kunne takle det meste av problemer i min hverdag. :)

Jeg går jevnlig til healing selv om jeg føler meg mye bedre.

Skrevet

Innen alternativ sjangeren, ville jeg satset på tankefelt terapaut. Har hørt mye positivt om dette. Min venninne er healer og tar i mot kunder, men vet hun vurderer å bestille time hos en TFT terapaut for sine egne probler :)

Skrevet

Reiki er et annerkjent healing system og rosenterapi er en form for kroppslig healing som ikke er mystisk men baserer seg på å forløse kroppslige spenninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...