Gina T Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 (endret) Idag når jeg tok min morgendusj, kjente jeg noe som svei i vagina. "Går sikkert over", tenkte jeg. Men så har jeg gått sånn i hele dag og kjent det, så når jeg kom hjem nå nettop satte jeg meg ned på badet å tok fram ett speil. Et grusomt og ekkelt syn ventet meg! Jeg har ett stort sår 1 cm inn i vagina på venstresiden, og når man tar på det gjør det vont, og det kjentes ut som en liten klump på størrelse med en klinkekule. Såret er veldig rødt, og mørkerødt i midten. Jeg kjenner såret hele tiden. Det skal også sies at jeg er 17 år og jomfru. Ver så snill, har noen av dere noen anelse om hva dette er, og hvordan det kunne ha kommet? Endret 3. august 2008 av Gina T
Gjest Gaby Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Uff, dette hørtes jo ikke noe godt ut Siden du er jomfru kan vi jo utelukke alle skumle kjønnssykdommer, hehe. Det første jeg tenkte var om det kunne være noe kviselignende, som har blitt litt betent og gått hull på? Veldig vanskelig å vite hva det er. Om du ikke har hatt en superheavy omgang med en litt kvass dildo da Kanskje best å gå til legen og få ham til å se på det, om det ikke bedrer seg. I mellomtiden kan du jo forsøke å vaske med sterilt saltvann et par ganger om dagen, og bruke bomullstruser, unngå string om du kan.
Fantomina Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå