Sjokoladekake Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Høres litt skummelt ut, men spennende!! Hvem, hva, hvor får jeg tak i pillene? Pris?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Høres litt skummelt ut, men spennende!! Hvem, hva, hvor får jeg tak i pillene? Pris? Synes du han har en lekker farge? Gulrøtter gir samme effekt hvis du spiser nok.
Gjest Gaby Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jan Thomas holder på brunfargen med piller .. ...eller skal vi kalle det spraytan/solarium/melanotan? Han knasker jo tonnevis med piller hver dag, tipper han har null oversikt over hvilke som gjør hva og hvordan de fungerer når han kombinerer alle typene. Og halvparten av dem inneholder neppe noe vettugt uansett.
pittie Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 jeg prøvde noen relativt ufarlige brunpiller. Ikke så mye effekt og jeg reagerte på de.
Gjest miss jan Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Hva er det han ikke holder på med piller? Den mannen bruker alle midler for å holde på ungdommen sin.
Kosemose Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Hva er det han ikke holder på med piller? Den mannen bruker alle midler for å holde på ungdommen sin. Også? Det lille jeg har sett av J.T. sier meg at han er ekstremt opptatt av sitt eget (og andres) utseende, noe som sikkert er kritikkverdig. Samtidig virker han snillere, rausere, mer sympatisk og vennligere enn veldig mange andre.
Gjest Tina H Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Han spiser nok betakaroten.. har kjøpt selv, det funker veldig bra
Gjest Singel&sand Skrevet 6. august 2008 #8 Skrevet 6. august 2008 Han spiser nok betakaroten.. har kjøpt selv, det funker veldig bra
Gjest Singel&sand Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Funker det altså? Har vurdert å prøve det, men har hørt så mye rart om sånne brunings-piller. De sprøytene som går an å ta skal visst kunne være farlige (derfor de ikke er lovlige i norge enda). Men kanskje pillene er mer uskyldige? Jeg har en veldig lys hudtype som bare blir solbrent eller fregnete, så kunne godt tenkt meg å fått litt mer pigmenter i huden. Hva koster pillene, og hvor får man kjøpt de?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 Kjøp betakaroten på Vita eller helsekost butikk. Koster rundt 200
Gjest gjest i dag Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Kjøp betakaroten på Vita eller helsekost butikk. Koster rundt 200 I Norge får du max 9 mg betakaroten, i Sverige får du 25 mg. Jeg har brukt betakaroten i mange mange år, man blir ikke brunere, men du slipper soleksem, blir ikke solbrent og det tar faktisk lengre tid før man får ordentlig farge når man soler seg, men desto penere og brunere farge, så for min del så sverger jeg til betakaroten. Og jeg syns fargen holder lenger.
tristesse Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Den pillen JT bruker er denne: http://www.imedeen.com/want_to_learn_more/..._Optimizer.aspx Så det på dette reality-programmet hans. Ser ikke ut til at det inneholder Betakaroten, og får inntrykk av at det er piller som gjør brunfargen "finere" og at den varer lengre - men den gjør deg ikke brun i utgangspunktet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå