Gå til innhold

Primolut-N

Fremhevede innlegg

Skrevet

skal på ferie om to uker og krasjer samtidig som mensen.. Så har bestilt legetime for

å få Primolut-N. Går ikke på p-piller fra før.

Men har lest litt på nettet om at man må igjennom en legeundersøkelse? Noen plasser står det at jeg må ta

gynekologisk undersøkelse mens andre plasser har folk nevnt de må ta en graviditetstest før de kommer.

Er det noen her som har vært på Primolut-N, og hva gjorde dere på den legeundersøkelsen? Har ikke noe imot en evt gynekologisk undersøkelse, men er nå greit å skal få være litt forberedt :) Trodde det hovedsaklig bare var å spørre :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått slike under en vanlig legetime uten undersøkelse, og i etterkant har det bare vært å bestille resept og hente den hos legen.

Gjest Gjest_Tove_*
Skrevet
Har fått slike under en vanlig legetime uten undersøkelse, og i etterkant har det bare vært å bestille resept og hente den hos legen.

Hei!

Jeg ringte legekontoret mitt, der de ordnet med resept på Primolut-n uten at jeg var til legetime. Det er første gang jeg bruker dette preparatet, og er litt skeptisk til evnt bivirkninger. Er det noen som har kjennskap til om det ofte forekommer bivirkninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...