Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har vi vært på telttur og det endte opp med at jeg våknet fordi jeg hadde så utrolig, døende, vondt i ryggen. Har aldri hatt ryggproblemer før. Har gått 2 dager nå og har enda ganske vondt og popper smertestillende som bare juling, jeg som aldri pleier å bruke det :sukk:

Noen som har opplevd lignende? Kommer det til å gå over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har fått akutt lumbago/hekseskudd? Hvor i ryggen har du vondt? Kanskje kiropraktor kan hjelpe?

Skrevet

i korsryggen hovedsaklig, gjør faktisk litt vondt på sidene også. Når jeg ligger mykt er ikke det så gale, men når jeg står og går så auau! :P

Etter å ha googlet virker det som om kanskje det er hekseskudd ja..

Skrevet

leste noe om smerter som kan komme fra urinveiene. jeg har hatt urinveisinfeksjon et par dager, men kan den smerten i ryggen komme så fort?

Skrevet

Jeg foreslår at du ringer til legen din i morgen så fort som råd. Det er nok lettere for han å stille en diagnose når han får se skikkelig på deg.

Skrevet

Hvis legen sier at det ikke er noe galt med urinveier, nyrer og lignende, ville jeg besillt time hos kiropraktor, de er tross alt eksperter på ryggsmerter!

Skrevet

Var på legevakten nå, bare en videreføring av infeksjonen. Antibiotika og smertestillende slukes hele :P

Skrevet

Bra du gikk til lege så fort. god bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...