Gjest Snart medlem:) Skrevet 6. august 2008 #41 Skrevet 6. august 2008 Helt klart kjole nummer 2 :=) Denne tenker jeg også på når vi skal gifte oss:) Her er et bedre bilde http://houseoffashion.no/shop/index.php?ma...products_id=978
Gjest missLady Skrevet 12. august 2008 #42 Skrevet 12. august 2008 Hvilken kjole endte du opp med å bestille??
Gjest lillelinn Skrevet 12. august 2008 #43 Skrevet 12. august 2008 uhm... foreløpig.. ingen hehe jeg jobber med saken
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. august 2008 #44 Skrevet 12. august 2008 EG SKAL HA KJOLE NR.2 MEN TURKIS DER DET ER RØDT
Gjest Gjest_june_* Skrevet 13. august 2008 #45 Skrevet 13. august 2008 hei! mulig jeg skummet innleggene, men har du prøvd kjolene? Det er det eneste som funker! Og på endel brudesalonger er de utrolig flinke til å komme med ærlige uttalelser og hjelp til å finne kjolen med stor K. Gå til noen som har vært i "gamet" en stund. De gamle damene har blikket vær ops på korsetter og bar rygg, kan komme dårlig ut om du såkalt har litt ekstra...
Gjest lillelinn Skrevet 14. august 2008 #46 Skrevet 14. august 2008 hei, nei.jeg skal prøve noen lignende kjoler i helgen :D har prøvd en, den var veldig fin :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå