Gå til innhold

litt hjelp her jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det settes pris på hva en mann mener om saken også (det er vel en mann du skal pynte deg for?.. ;) ):

Jeg likte nr 2 særdeles godt!! :) (Og vær modig og gå for den røde fargen! :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker om fasongen din, og kjole nr.1 høres og ser ut som noe som kan passe deg perfekt! Den er veldig fin! Kan du få broderiene i hvitt/samme som kjolen/sølv osv, så hadde jeg uten tvil hoppet opp og ned for den=o)

Lykke til!!!

Gjest lillelinn
Skrevet

jeg kan velge farge på alle kjolene:D

liker det sorte. men hadde vært fint i hvitt/sølv/krem og..

en manns mening er fin å ha:D takk for det:D den røde er tøff. liker den og veldig godt...

kall meg bare vinglelinn, jeg liker alle jeg :S

Skrevet

Hei

jeg gfifter meg i kjole nr 3 om 2 uker,

Og den er bare aldeles nydelig, men bildene av den ser grusomme ut...

har aldri likt bildene av kjolen, men jeg prøvde den i en kjolebutikk, og den er bare skjønn...

Passer veldig bra til meg da jeg er 170 høy og ca 50/52

Gjest lillelinn
Skrevet

åååå. bestilte du den ? eller kjøpte du den i en butikk? har du noen bilder du kan legge ut?

Skrevet

etter min smak, så falt jeg veldig for kjole 1 :-) Lik stil jeg hadde på min *drømmer tilbake* :rødme:

Skrevet

Damen i brudekjolebutikken tok en kikk på meg og sa at den kjolen kom til å passe meg best, og da jeg fikk den på meg var det bare den jeg måtte ha!

(og jeg som absolutt skulle ha armer...) Bestilte den i Danmark da den kostet 16000 i butikken (Drammen)...Betalte 8000 for den og er kjempefornøyd...

Merket er Bonny, og den har korsettspiler og to underskjørt...

Skrevet

Jeg synes kjole nr 1 var finest.

Skrevet

De er veldig fine alle 3, men synes at num 2 var helt spesiell!

Skrevet

Personlig er jeg så vanvittig lei av brudekjolene som går rett over foran og har bare skuldre, synes 9 av 10 bruder bruker dette. Jeg elsker draperte kjoler i lettere stoffer, også mattere kjoler siden alle bruker sateng.

Men det viktigste er bruden =) Synes du skal følge egen magefølelse, det viktigste er at du er 100% fornøyd på din store dag.

Gjest lillelinn
Skrevet

jeg kommer til å be om å få halterneck, liker det best.og matt stoff:D liker ikke glatt og skinnende:D

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Likte utrolig godt kjole nr 2!!!!!!! Faktisk så godt at jeg vurderer å kjøpe den til meg selv!!! Hehe....

Og for noen priser der da!!! Kjempebillig!!!!!!!!

Håper uansett du blir fornøyd med kjolevalget ditt :-)

Lykke til!

Skrevet

Nummer en var definitivt penest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...