Gå til innhold

litt hjelp her jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest lillelinn
Skrevet

ok, nå blir jeg snart kvalm av synet av brudekjoler...

jeg har funnet et par jeg liker, se bort i fra fargene. de får jeg velge senere.

kjole 1

kjole2

kjole3

hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, falt pladask for kjole nr. to! Den var nydelig!

Skrevet

jeg sier også nr 2! Men vet jo ikke hvordan den ser ut foran da ?

Gjest RuskeSara
Skrevet

Nr to fra meg også! Den var kjempeflott! Den virker litt voldsom med alt det røde, men jeg har sett samme modellen med champanigefarge bak, og den var helt fantastisk!

Lykke til med valgets kvaler :jepp:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Nr 2, tror jeg :) Men i en nøytral farge på korsettet og mønsteret. Den var nydelig i champagne.

Skrevet

Kjole 1 va kjempefin, men kole 2 var fin den og. Men ikke så mørk farge inni der kanskje..

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

nr 3... Men så er ikke jeg fan av rødt og svart og sånn på brudekjoler da :sjenert:

Gjest lillelinn
Skrevet

hmmm. dette hjelp ikke stort haha

jeg aner ikke hvem jeg vil ha:(

Skrevet

Nr 1 er finest!

Skrevet

Selv om ingen av disse var helt min smak, syns jeg nr. 1 var absolutt best om broderiene er i samme farge som kjolen. Men det er du som skal gå med den, og her vil du få mange forskjellige svar.

Skrevet

Helt klart kjole nummer 2

Men en veldig viktig detalj er at man er nødt å kle kjolefasongen, en kjole kan være fantastisk på en, mens samme kjole kan se helt forferdelig ut på en annen ;)

Men du har kanskje prøvd denne type kjole?

Gjest lillelinn
Skrevet

jeg må ha en a-kjole. jeg er veldig lav og trill rund hahaha

men kjole 2 hadde nok blitt i hvit og krem tror jeg. blir litt mye med det røde.. eller ikke... hmmm

Gjest lillakamilla
Skrevet

Synes du skal gå for kjole 1. Sånne draperinger i livet gir hvem som helst timeglassfasong:) Og så synes jeg absolutt at den var den fineste:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...