fuerza Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg skal til høsten begynne på mitt andre år på en bachlor, men føler at motivasjonen er dalende.. Er det mulig å ta seg et år fri, og være garantert plassen på andre året senere, og kunne fullføre utdanningen da?
feuerstein Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Kanskje bedre om du spør den som er ansvarlig for linjen din på skolen? Kan godt tenkes at de forskjellige skolene/linjene har forskjellig policy på slikt. På min gamle skole var det hvertfall null problem når medstudenter ville ha pause, men jeg vet at sykepleierstudenter på samme skole ble truet med svovel og evig fortapelse om de så mye som tenkte tanken på pause.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Jeg skal til høsten begynne på mitt andre år på en bachlor, men føler at motivasjonen er dalende.. Er det mulig å ta seg et år fri, og være garantert plassen på andre året senere, og kunne fullføre utdanningen da? Ja. Bare søk permisjon for dette året du.
fuerza Skrevet 5. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2008 Takk for svar Jeg tenkte å kontakte skolen min, men fant ikke kontaktinformasjon til skolens rådgiver.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå