Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 En sak jeg lurer på. Er orgasmen fra gang til gang sterkest når en er ekstra våt? Som mann kan det ofte være slik, og samme intrykk har jeg når jeg gir en jente orgasme... Men jeg sier dermed ikke at en nødvendigvis må være kjempevåt for å være kjempekåt.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Heia.. Det å være våt og kåt henger ganske så mye sammen, i alle fall til meg. Når jeg har kommet så langt at jeg får orgasme er jeg også veldig, ganske våt. Det kan hende når jeg har sex at det kan bli litt mindre smøring. men ikke så lite at det har noen betydning. Når jeg får lyst til å onanere, kan jeg jo være kåt, men må begynne litt før våtheten er på utsiden. men som oftest er det veldig klart :-) Og ja. Jeg får bedre orgasmer når jeg er både våt og kåt.. :-) Lina
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 mhm.. Dette bel et rart svar ser jeg nå. Håper du skjønner hva jeg mener :-/ Hilsen Lina
Gjest A20D4D Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Det er uten tvil noe av det råeste, når ei jente er kliss våt. Fitta ber etter kuk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå