Gå til innhold

Nettepetts bryllupsdagbok


Nettepett

Anbefalte innlegg

Hehe, har det litt fint uten, men savner han mye. Skjønner akkurat hva du mener. :)

Håper dere får en fin feiring når han kommer hjem da. Nå er det jo ikke lenge til du ser han igjen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. ja, er litt delte følelser akkurat der :fnise:

Men, det var VELDIG hyggelig å få han hjem igjen. Også hadde han jo kjøpt sååå mye fint til meg - rene julekvelden vettø. Hele kjøkkenbordet var fyllt med presanger :) Så jeg tror kanskje han hadde savnet meg litt også :hjertesmil:

I dag har jeg en skikkelig slækk dag. Hadde egentlig tenkt til å gjøre så mye, men med 6 dagers arbeidsuke var det jammen godt å slappe av litt :)

Så: en god søndag til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å sniker litt jeg :)

ha en fin dag :klem:

Hei!

Så hyggelig!!! Jeg liker snikere, så det er bare å snike i vei!

En fin dag til deg også!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg kunne legge ut et bilde av ringene våre, siden jeg ikke har gjort det før.

Ringene våre

Vi har disse ringene, men med annen gravering.

Utenpå står det "Te Amo" (min kjære/jeg elsker deg), mens vi har skrevet navn+dato inne i ringene.

Vi kommer til å bruke de samme ringene når vi gifter oss - men bare pusse de og sette i en dato til :)

Butikken vi bestilte fra kan forresten anbefales på det varmeste!!!! Utrolig bra service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :rødme:

Skriften utenpå er platina-belagt faktisk :) Men, de er ikke så "bling" i virkeligheten altså.

Synes ringene er ganske tradisjonelle, men allikevel annerledes. Er veldig fornøyd jeg hvertfall :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :rødme:

Skriften utenpå er platina-belagt faktisk :) Men, de er ikke så "bling" i virkeligheten altså.

Synes ringene er ganske tradisjonelle, men allikevel annerledes. Er veldig fornøyd jeg hvertfall :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Er utrolig koselig å lese om forberedelsene deres :)

Så kommer til å følge med videre her ja :jepp:

Hvordan gikk det i bryllupet til kusinen din da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Er utrolig koselig å lese om forberedelsene deres :)

Så kommer til å følge med videre her ja :jepp:

Hvordan gikk det i bryllupet til kusinen din da? :)

Hei!

Takk - hyggelig :rødme:

Skal prøve å være flink til å skrive ned forberedelsene også, så du har noe å følge med på :)

Min kusines bryllup gikk kjempe bra. Vielsen var helt nydelig - presten var veldig flott - ikke på noen måte "stiv og tilgjort".

Festen var kjempe koselig. Jeg var jo både forlover og toastmaster, og fikk masse positive tilbakemeldinger fra både brudepar og gjester. I følge min kusine snakkes det ennå om en del ting som skjedde på festen, som folk synes var spesielt hyggelig/morsomt.

Det var en lang og tøff uke, siden jeg var så innmari involvert... På prøvevielsen gråt jeg jo uten stopp, da jeg ble så rørt når hun kom inn med faren sin (min onkel). :fnise:

Men jeg klarte meg fint i selve bryllupet altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...