Gå til innhold

Sykluslengde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tidligere hadde jeg 30 dager mellom hver blødning og den var temmelig nøyaktig. Jeg bruker ingen form for prevensjon eller hormoner da jeg har valgt å sterilisere meg etter å ha fått to barn.

Nå opplever jeg at syklusen er helt nede i 26 dager, og temmelig stabilt lagt seg der, jeg vil ha den lenger!!!! :gråte:

Sukk, ikke bor jeg sammen med andre damer som kan påvirke meg heller og disse halvgamle kollegene mine tror jeg har mistet den så da er det vel ikke annet å gjøre enn å godta at kroppen min har forandret seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok normalt at kroppen endrer seg. Selv drømmer jeg også om lengre sykluser, min er ca 23 dager fra første dag til første dag... :icon_neutral:

Skrevet
Det er nok normalt at kroppen endrer seg. Selv drømmer jeg også om lengre sykluser, min er ca 23 dager fra første dag til første dag... :icon_neutral:

Min også. Trodde jeg var den eneste :)

Skrevet

Men da kan dere få noen dager av meg, min er på minst 45 dager.

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)
Min også. Trodde jeg var den eneste :)

Jeg slår dere bittelitt, var på 21 før jeg begynte på p-piller.. Og lang var mensen også, så det var ikke gøy. Men godt å se at det ikke bare er meg, en gang jeg nevnte det var det ei som sa at jeg burde få sjekka det, at det kunne være et tegn på at noe var galt, men fraskrev det som uvitenhet fra henne jeg da..

Men om "vi har det verre" hjelper tviler jeg på, kan'ke gjøre noe annet enn å sende trøst :Nikke:

Endret av Yoghurt
Skrevet

Min pleier å være 28 dager helt nøyaktig. Men de siste 3 syklusene har jeg hatt ca 35. Har et myom i livmorhalsen som gjør at syklusen er lenger. Men den går sikkert tilbake til normalen når den er borte.

Men 35 dager er jo greit nok det

21 dagers syklus må være utrolig stress! Varer den lenge også?

Har vært velsignet med mens som varer 3 dager og jeg blør kjempelite. Kunne sikkert brukt samme bind hele dagen. Men gjør ikke det av hygieniske årsaker.

Gjest Yoghurt
Skrevet

21 dager var veldig slitsomt, og jeg blødde sykt mye de første to-tre dagene av mensen, deretter var det litt til i 3 dager.. Men veit ikke jeg, om jeg får samme syklus når jeg (langt i det fjerne bak fjellene blå) føler for å prøve å få barn slipper jeg vente lenge mellom gangene om det ikke klaffer (men det klarer sikkert pillene å rote til+ huff, bryr meg ikke, de er herlige sammenlignet med hva jeg opplevde før)..

men det var trådkupping nok for i dag..

Skrevet

Syklusen min var på 28 dager presist både før jeg begynte på p-piller og mens jeg gikk på dem. Skal ikke klage på det når jeg leser her :)

Nå er det noen måneder siden jeg sluttet på p-pillene og har fortsatt ikke fått tilbake mensen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...