Gå til innhold

Reiseforsikring- kan jeg kreve dette?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Stina_*
Skrevet

Hei,

Jeg var altså i London for to dager siden, på tbanestasjonen er det noen som har klart å gå i vesken min og stjelt mobilen, ipoden og fotokameraet:(Lommeboken har han/hun ikke nådd til..for den hadde jeg i en annen lomme. Er helt fortvilet...men så kom jeg på nå at jeg har vanlig reiseforsikring. Kan man søke om erstatning fra reiseforsikringen for dette? Jeg har jo ikke annmeldt forholdet i London..var jo samme dag som avreise og jeg var rimelig stresset. Sa ifra på stasjonen derimot, men hadde liten tid til å gjøre noe med det..

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt erfaring med dette, og man må anmelde det til politiet først...

Skrevet

Ring forsikringsselskapet og snakk med de, men de fleste krever nok en anmeldelse.

Skrevet

Så vidt jeg vet går det fint å anmelde tyverier i utlandet i Norge etter du har kommet hjem. Men tror heller ikke alle selskaper krever anmeldelse.

Så ring selskapet ditt og hør. Er sikker på at det ordner seg :klem:

Skrevet

Du må anmelde det, men hva har du i egenandel? Det kan jo være det ikke er verdt bryet om du har en egenandel på tre-fem tusen? Er usikker på hva som er vanlig egenandel på reiseforsikring, mulig den ikke er så høy.

Skrevet

Har du Europeiske er hvertfall egenandelen 0 kr :) Den har jeg fått bruk for mange ganger :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...