Gå til innhold

Marc Spector - Mann på forumet deres

Marc Spector

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var vel mer for å få deg i gang her inne igjen... Litt slapp siden nyttår synes jeg. Jeg er vel stort sett som andre kvinner, trøtt om kvelden på denne tiden av året, men av og til er det litt mer ding ding i hodet og man kjenner at man ikke er trøtt overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk for initiativet. :)

Søvn er no' snodige greier ja! Jeg er mer typen som aldri har lyst til å sove, og langt mindre lyst til å stå opp.. :søvn: Jeg legger meg litt for seint nesten hver dag (og altfor seint om jeg har fri dagen etter), og det er vondt å stå opp når klokka ringer. Er vel ingen som liker å bli vekt av klokka da.. Og når jeg har anledning til det så tenker jeg å ta igjen alt det tapte ved å sove ekstra lenge, men neida! Det er jo ikke mulig å sove et halvt døgn lenger!!.. For 20 år siden var jo det ingen sak!.. Tror nesten jeg begynner å bli voksen jeg.. Etter åtte-ni timer er det bare å stå opp igjen, og da er det jo ikke mange timene jeg fikk lagt inn på søvn-flexi-kontoen igjen akkurat.. :Gjesp:

"Ding ding" i hodet høres ikke bra ut frøken.. ;)

Slapp siden nyttår ja.. Stemmer nok bra det.... Mye som rører seg oppi hodet for tiden, men lite som egner seg ute i all offentlighet. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*..og for å være sikker på at han ikke legger seg for tidlig på en fredag, setter han jaggu på Rambo (IV) etter klokka halv tolv.. Gi den mannen en arm å sove på!!*

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få deg dame som kan lokke deg til sengs... Er nok utpreget A menneske her jeg gitt, nå har jeg løpt to dager før jobb... Klokka ringer 06.00 og da rekker jeg mellom 4 og 6 km løpetur før jeg må vekke barna. Eller sønnen i huset er som sin mor så han kommer tuslende av seg selv, mens datteren må nærmest dras ut av sengen hver bidige morgen bare for å finne henne sammenkrøllet i en bylt på badet etterpå. Og de blir ikke vekt før 07 så jeg synes ikke det er sååå tidlig.

Mye som rører seg, det er jo bra, hva var det en stor filosof sa; Jeg tenker, altså er jeg. Ikke dum den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få deg dame som kan lokke deg til sengs...

:kose:

Imponerende med ei halv mil før unger og jobb!!! :) Løp forbi her en dag da vel så kan jeg kanskje sykle ved siden.. :fnise:

Unga våre ligner litt: Sønnen min vil gjerne stå opp likt med meg så han får spist frokost og rekker litt tegnefilm eller litt TV-spill før vi må gå. Datter'n min ligger gjerne på det varme gulvet på badet når jeg kommer ut av dusjen, men har ingen umiddelbare planer om reise seg derfra.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle mammaer! :)

Jeg har laget ostekake og skal straks til å lage hjemmelaget pizza til mor og barn når de kommer etterpå. Yummy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Unga våre ligner litt: Sønnen min vil gjerne stå opp likt med meg så han får spist frokost og rekker litt tegnefilm eller litt TV-spill før vi må gå. Datter'n min ligger gjerne på det varme gulvet på badet når jeg kommer ut av dusjen, men har ingen umiddelbare planer om reise seg derfra.. :ler:

Sikker på at du ikke er min ex??? :fnise: Akkurat som min datter det der, ligger som et slakt på badegulvet, enda hun bare er ei lita flis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle mammaer! :)

Jeg har laget ostekake og skal straks til å lage hjemmelaget pizza til mor og barn når de kommer etterpå. Yummy!

Bravo, sånn skal det være :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke er min ex??? :fnise: Akkurat som min datter det der, ligger som et slakt på badegulvet, enda hun bare er ei lita flis...

Så sant du ikke ljuger på deg den morgentrimmen f.eks. så er jeg sikker på at jeg ikke er eksen din ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ganske sikker jeg også gitt... Tror ikke han vet det finnes fora som dette :fnise:

Og nei, jeg juger ikke om morgentrening mi. Men nå har det vært lite denne uka, var nok for tynnkledd på en skitur til Solvang på søndag så stemmen er det så som så med, men du verden så god og varm jeg er nå! :cry3:

Men ellers da? Er det noe lammekjøtt som er over dørstokken din om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God og varm som i febervarm?.. :forkjola:

God bedring!!

Jeg ville nok aldri funnet på å skryte av eventuelt "lammekjøtt" her inne frøken, men det er vel ingen stor hemmelighet at det stort sett går i pølser, pasta og pizza! ... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt febervarm ja, men er jo på jobb så ikke veldig syk, bare passe slapp til å bevilge meg kvelden fri fra trening.

Marc da, du vet vel at du ikke kan leve på pølser og pasta! Må ha litt luft og kjærlighet også :klemmer: Og litt vinterferie snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening både morgen og kveld?!? :hoppe:

Marc da, du vet vel at du ikke kan leve på pølser og pasta! Må ha litt luft og kjærlighet også :klemmer:

Skal huske på det neste gang jeg står ved frysedisken. Finnes det i First Price eller? ;)

Vinterferie ja! Det hadde vært noe! Jeg tenkte forresten å be om fri fra jobben i tilfelle det skulle dukke opp noe tilbud om tur i vinterferien, men foreløpig ligger det bare an til jobbing og barna på SFO og i barnehagen. Hadde gjort seg med en hyttetur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener enten morgen eller kveld, en gang om dagen er nok, i dag skal det svømmes.

Her blir det vinterferie, kjærringer og unger til fjells, gjett om det er noen glade menn som skal være hjemme, fri fra mas og husvask, en hel langhelg...

Og når barna er i seng gjør fruene dette :vin: men vi skal vel prøve litt skigåing også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det vinterferie, kjærringer og unger til fjells, gjett om det er noen glade menn som skal være hjemme, fri fra mas og husvask, en hel langhelg...

Og når barna er i seng gjør fruene dette :vin: men vi skal vel prøve litt skigåing også.

Håper dere koser dere til fjells i finværet. Utrolig fin vinter'n nå! :)

Gjetter på at mannfolka koser seg hjemme også ja. ;) Rart hvor godt det er å være for seg selv også.. Bare når man er enslig at man ikke klarer å sette nok pris på det. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tror jeg faktisk jeg skal være flink og gå og legge meg, og kanskje få åtte-ni timers søvn før barna står opp. Det hyggeligste i verden er når barna kryper innunder dyna om morgenen noen minutter før de er klare for å stå opp. :hjertesmil: Men enda hyggeligere om jeg er uthvilt og klar for å våkne selv også da. ;)

God natt! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...