Gå til innhold

Smilier..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ups.....

Trodde ikke d var ulovlig jeg......

Dette er T A L E N T L Ø S T

MODERATORER : KAN DERE IKKE VÆRE SÅ SØTE Å FJERNE HELE IMG-TAGGEN DAH! DET ER DET ENESTE DEN BRUKES TIL!!!!

Gud, så mye sært i dag:roll:

Har dere en grunn til at dette ikke er lov ? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler blandt annet om å stjele bandbredde.

Denne regelen har vi hatt lenge:

Du kan heller ikke legge inn bilder i innleggene dine, annet enn våre automatisk genererte smilefjes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Smilgalleriet til Kg ble jo utvidet for kort tid siden med en rekke nye morsomme smileys... der burde alle finne noe som passer.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit. Skal kubbe den sarkastiske tonen :lol:

Men Hege, da skjønner jeg ikke hvorfor dere lar muligheten til å legge inn bilde være her ? Når vi ikke kan gjøre det?

Diva :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du finner en tusenlapp på naboens kjøkkenbenk er ikke det en grunn til å stjele den, Diva

Med andre ord: selv om muligheten er der skal den ikke benyttes :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo ?? *sjokk*

Jaja, dere får vel heller da ta på dere den ekstra jobben med å slette og styre da, når nye brukere legger inn bilder ved en feiltakelse. For det har jeg sett selv, og så har de fått pekefingeren fordi de gjør det, og så blir de litt brydde osv osv...

Det å fjerne Img er faktisk enkelt og gjort i en fei i følge min dataingeniør her hjemme :roll:

Men jeg skal ikke blande meg mer, bevares..

Synes forøvrig det var et heller sært og dårlig eksempel Hege, og jeg synes det ser ut som om dere ikke tåler slik kritikk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne "stjelingen" har vi egentlig betalt for via vår nettleverandør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i Kina så skylder dem også på "båndbredden" for at dem skal sensurere norske siter som online.no.....

Hvis dere ser helt ærlig på det, hvor mye "båndbredde" tar TAGS, på mindre enn 6 kb?

Jeg har regnet ut at dersom jeg bruker et sekund av den totale båndbredden min, har 10 mb/t linje fra bredbåndsfabrikken, så er det noe som 1 0240 000 kb i sekundet...

Hvor mange tags blir det mon tro...i sekundet....?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Men var det ikke snakk om å fjerne denne muligheten da? Mener det ble sagt den gangen jeg argumenterte kraftig for at det skulle være lov å sette inn andres avatarer i innleggene. (For utenforstående: jeg tapte den argumentasjonen :wink: )

Det er jo mange som er vant til å kunne sette inn bilder fra andre forum, og det er jo også en kjensgjerning at de færreste faktisk leser reglene før de poster innlegg. (Tror det strider mot menneskets natur å lese manualen :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...